Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pop alleen ... man plots gestorven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • pop alleen ... man plots gestorven

    Beste

    Deze morgen, toen ik het bakje eivoer met mijn hand uit de kooi haalde, is mijn handtamme man (door de stress, hardstilstand) gestorven. Het popje zit nu alleen in de kooi en broedt sinds 10/02 op 5 eitjes (die na controle 100 % zeker bevrucht zijn).

    Kan de pop de jongen alleen grootbrengen?

    Bedankt!

    Lucas

  • #2
    op je vraag kan ik niet meteen antwoorden, er zullen er zijn die dit beter kunnen. Je kan misschien enkele kuikens proberen te laten opgroeien met handopfok!?

    In elk geval heel veel sterkte vind het echt sneu voor jou en voor het gezinnetje dat hij achterlaat.
    Last edited by Miss Purpel; 01-03-11, 12:41.
    leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

    Comment


    • #3
      Ja ze kan dit.

      mvg

      Comment


      • #4
        eerste jong

        Het eerste kuiken is er ... hopelijk kan de pop het alleen aan ...

        Comment


        • #5
          Proficiat he en da komt wel goed!!
          leerde hier reeds veel, sta open voor elke reactie, wil blijven leren!

          Comment


          • #6
            erg sneu dat het mannetje dood is, heel veel sterkte en geluk met de kleintjes. en hoop dat het allemaal lukt

            Comment


            • #7
              bedankt

              Bedankt voor jullie reactie

              Ondertussen al 4 eitjes uitgekomen. Het popje heeft haar handen vol, maar het lukt nog.

              Comment


              • #8
                normaal is het vaak zo dat het mannetje o.a zorgt dat het popje goed blijft eten, dus dat zou je extra in de gaten moeten houden. dat ze zelf genoeg blijft eten nu.
                zet ruim voeding klaar, ook beetje in de buurt zou ik dan doen, zodat ze snel eten kan en weer terug in het broedhok.
                ze gaat het broedhok ook uit om even haar vleugels te strekken enzo, maar nu moet ze ook in haar eigen voedsel voorzien.

                succes ermee, ik hoop dat het allemaal lukken gaat

                Comment


                • #9
                  eten

                  Hoi

                  Ze komt regelmatig uit de blok om te eten. Er staat een bakje eivoer en bakje gewone voer. Volgens mij eet en drinkt ze goed ...

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse

                  Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                  Working...
                  X