Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eitjes rollen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • eitjes rollen

    Hallo,

    Mijn vogeltjes hebben bij toeval 2 eitjes. Ik heb ze een nestblok met houtsnippers gegeven nu hebben ze die zelf naar 1 kant geschoven en de eitjes liggen los op de bodem. Ze zitten vaak samen in het blok en als ik erin kijk liggen de eitjes steeds anders, ze liggen ook niet echt stabiel op de bodem rollen alle kanten op. Ze hebben ook wilgentakken, wc rol en nog wat slierterig nestmateriaal maar daar doen ze niet super veel mee. Nu heb ik gelezen dat het belangrijk is bij het schouwen dat je ze precies zo terug legt als ze lagen. Ook als ik kijk ook al klop ik eerst op het blok schrikken ze een beetje en lopen ze ook wat over de eieren heen. Zou dit nu geen kwaad kunnen?

    Ze hebben dinsdag en donderdag een eitje gelegd en de pop heeft nog een dikke kont dus ik dacht gister de 3de maar die is niet gekomen. Nu heb ik gelezen dat het soms ook 2 dagen later kan zijn dus vandaag zou nog kunnen. Ik vraag mij af of iemand weet hoelang je kan wachten totdat het echt te lang duurt voor het eitje eruit is?

  • #2
    Geduld ze zijn pas begonnen.

    mvg

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X