Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eitjes niet bervrucht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • eitjes niet bervrucht!

    Hoi, ik heb vandaag de eitjes gecontroleerd en zijn niet bevrucht het eerste eitje is gelegd op 09/10 en het 3de op 14-10! Mijn vraag is nu is dat normaal dat alle 3 de eitjes niet bevrucht zijn of zijn het 2 poppen? ze zijn van 10/12/09 of misschien nog te jong? Ik hoop dat het mannetje en pop is maar ik laat ze nu verder broeden op de eitjes en als ze stopt met broeden haal ik ze weg, hoe lang duurdt het dan vooraleer ze een nieuw nest hebben?
    Alvast bedankt voor uw reactie
    Haiko Loeke Bobke en Coco

  • #2
    Als je de eitjes weghaalt gaan ze wel sneller nieuwe eitjes leggen, maar doe dit niet vaker dan 2x achter elkaar zonder lange rustpauze!
    Hoeveel eitjes zijn het? Als het er veel zijn heb je waarschijnlijk 2 poppen. Ook bouwt de pop vooral het nest en zij broedt ook het meeste.. Bij mij deed ze alles echt alleen.

    Comment


    • #3
      het zijn 3 eitjes, de man werkt ook veel aan het nest! ik hoop dat het een koppel is!
      Haiko Loeke Bobke en Coco

      Comment


      • #4
        Laat ze nog een week liggen. Controleer dan nog eens en zijn ze onbevrucht kun je ze wegnemen.

        mvg

        Comment


        • #5
          Het zou best nog kunnen lukken hoor! De eerste keer gaat het vaker niet goed (heb ik ook maar gelezen ) Succes ermee!

          Comment


          • #6
            zal ik doen! bedankt voor jullie reactie, laat nog iets weten!
            Haiko Loeke Bobke en Coco

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X