Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dé beste Zupreem pellets ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Dé beste Zupreem pellets ?

    Ik was aan het zoeken naar Zupreem Pellets en dan kwam ik er 2 tegen voor dwergpapegaaien, de ene ziet er wel aantrekkelijker uit, maar welke is de allerbeste van de 2 volgens jullie?
    Deze:
    of deze:

    Alvast merci!
    Groetjes,
    Bram & Felix


  • #2
    Volgens mij zijn beide wel goed. Je kunt ze natuurlijk ook goed combineren. Ik vind wel dat de fruitblend erg sterk ruikt. De naturel heeft dat minder.
    Mijn agaatjes (Peach) vindt trouwens de naturel lekkerder dan de fruitblend, terwijl ik dacht dat de fruitblend het meest in de smaak zou vallen.
    Groetjes,
    Chantal, Peach & Duuk

    Comment


    • #3
      Bedankt voor je antwoord. Hopelijk vind je nieuw papegaaitje dat ook
      Ik zal dan die bruine kopen, eerst moet hij wel nog efkes met zijn oude voer doen best wss. Anders al die aanpassingen in een.
      Ofwel ga ik naar de Tom & Co ofwel koop ik ze op www.dehuisdiersuper.be . Ik zal de prijs dan eens vergelijken... Jah, ik ben nog maar 14, een armoezaaier he... Maar ik heb het wel over voor Felix
      Groetjes,
      Bram & Felix

      Comment


      • #4
        ff hier een late reactie
        mijn vogel hebben de fruitblend gegeten maar de maat die jij op je afbeelding hebt staan werkt hier niet die zijn te groot maar mijn ervaring is dat door de fruitblend ook de ontlasting een leuk kleurtje krijgt maar dat heb je bij nutribird ook wat ze trouwens op dit moment krijgen omdat elke zak zupreem die ik in mijn handen had in de dierenzaak over de datum was en wat ik zelf niet eet hoeven mijn vogels ook niet te eten de andere soort viel hier niet in de smaak dus ja ook bij vogels heb je smaken verschillen of ik heb verwende apen. Op de nutribird doen ze het ook goed ze zitten mooi in de veren en alles ik kan dus ook niet zeggen dat er verschil in zit.
        groetjes Patricia


        sigpic
        lori

        Comment


        • #5
          De nutribird is wel een pellet die hoog wordt verhit en verliest daarom veel van zijn voedingsstoffen. Het is niet zo'n goede pellet als zupreem.
          Groetjes,
          Chantal, Peach & Duuk

          Comment


          • #6
            ok chantal maar als jij voor moest kopen waarvan de houdbaarheids datum 3 tot 4 maanden verlopen is doe jij dat dan?
            groetjes Patricia


            sigpic
            lori

            Comment


            • #7
              Dan zal vast ook voor degene gaan met een betere houdbaarheidsdatum als ik echt niets meer had. Ik heb in het begin ook nutribird gebruikt (ik wist toen nog niet van de beter pellets af). Het is voor even ook echt niet erg, maar voor lange tijd zijn er gewoon betere pellets. Niet iedereen weet dat nutribird een minder pellet is, daarom deelde ik het even mee. Bedoelde er verder niets mee, hoor.
              Groetjes,
              Chantal, Peach & Duuk

              Comment


              • #8
                Oei, ik zal dan toch eens naar die houdbaarheidsdatum vragen, het is een beetje zonde om een pak pellets voor de helft weg te gooien natuurlijk.
                Bedankt voor de reacties, kzal eerst voor de bruine blokjes van Zupreem kijken, en als die te vroeg vervallen naar Nutribird.
                Hoe lang doe je eigenlijk voor 1 Roseicollis met zo'n pak?
                Groetjes,
                Bram & Felix

                Comment


                • #9
                  Hallo

                  Bij www.lorreco.nl heb je ook zupreem voor de kleinere soorten.
                  Deze meneer kun je ook even bellen voor advies.
                  Nutribird heb ik vroeger ook wel gebruikt maar was daar niet tevreden over.
                  Dat men voer over datum verkoopt zegt vaak wat van de winkel.
                  Dus altijd maar even checken he doen we toch ook in de supermarkt

                  Henk

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse

                  Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                  Working...
                  X