Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding, 2 jongen overleden.....wat doe ik met 3de jong?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mijn vriend is ook weg van de kleintjes! Is er ook heel veel mee bezig! We hebben 2 katten en 2 konijnen! Met de katten en de volgels geen probleem de katten gaan lopen als de kleintjes aangevlogen komen! Bijten altijd in de katten hun straat als die ligt te slingeren! Katten hebben nog nooit iets gedaan naar de vogels! Nu hebben we nog 2 agas de blauwe loeke en dat kleintje bobke, coco is naar een vriend gegaan, zit daar ook heel goed! Ik zie hem nog af en toe! Hij kent mij nog altijd als ik daar kom leuk om te zien dat vogels je niet snel vergeten! Hier zijn sieraden ook in hoor zeker een ketting die krijgen ze zelfs open! En horloges zetten ze stil dat ik al eens te laat op werk aankwam! Oorbellen ook niet te doen hahaha! Zijn zo een lieve beestjes! Nu ist stil in huis ze slapen anders altijd leven in huis! Hoe ist met pepke! Groetjes
    Haiko Loeke Bobke en Coco

    Comment


    • #77
      Over katten gesproken:

      Mijn fischeri Aggy is super agressief, maar ook gehecht aan mensen.

      Ze heeft haar eigen voliere in de tuin, en af en toe komt de kat van de buren is langs.
      Goed voor de kat is dat er volieredraad tussen hem en Aggy is, want anders had Aggy al lang in zijn oor gebeten.
      Zo erg wat er in Parijs gebeurt is, en dat omdat een paar personen niet akkoord waren met de meningen van anderen
      -Je suis Charlie-

      Comment


      • #78
        Hahaha, niet te geloven he? Katten en vogels.

        Pepke viel laatst zijn vader aan. Zaten gelukkig ook ff tralies tussen. Gaat goed met hem.
        Mijn agaatje van 19 jaar woont al een paar jaartjes bij mijn moeder, maar ook deze herkent mij.

        Liefs,
        Wilma
        sigpic

        Comment


        • #79
          Pepke

          40 dagen
          Bijgevoegde Bestanden
          sigpic

          Comment


          • #80
            Ziet er goed uit zeg! Ben ook heel blij dat je iets met de tip over de pootjes gedaan heb, ik denk dat het goed gaat komen met dat pootje
            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

            Comment


            • #81
              Ik denk niet dat het nog goed gaat komen. We moesten er gister 1 cm extra ruimte tussen doen en toen schoof de poot toch weer helemaal naar buiten.

              Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
              Ziet er goed uit zeg! Ben ook heel blij dat je iets met de tip over de pootjes gedaan heb, ik denk dat het goed gaat komen met dat pootje
              sigpic

              Comment


              • #82
                Gewoon nog een tijdje laten zitten, die kennissen van mij hadden wel 3 weken een touwtje tussen pootjes. Nog niet opgeven meid
                Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                Comment


                • #83
                  Och kijk hoe hij verandert! Een fisheri wildkleur zo te zien! Zo als mijn kleintje (bobke). Pootje kan nog goed komen hoor blijven hopen! Kent hij jullie al goed? Groetjes
                  Haiko Loeke Bobke en Coco

                  Comment


                  • #84
                    Overleden

                    Pebbles is overleden. Hij was toch springlevend?!!!

                    Zal forum even verlaten, heb er te veel verdriet van. Weet ook niet wat te doen.

                    Liefs,
                    Wilma
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Huh???!! Sterkte Wilma
                      Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                      Comment


                      • #86
                        och dat is rot ,je hebt echt je best gedaan .
                        heel veel sterkte .

                        Comment


                        • #87
                          Ooh wat naar om te horen! Je hebt zo je best gedaan, sterkte!
                          Nikki
                          Fleur

                          Zazu & Zoƫ (forpusjes)

                          Comment


                          • #88
                            Veel sterkte met verwerken,maar ja was een voorspelbare afloop.
                            ik weet niet alles maar doe mijn best

                            Comment


                            • #89
                              Heel verdrietig, vooral ook omdat je er zo veel tijd in hebt gestoken.
                              Kleintjes groot brengen is zo risicovol en dat heb jij ervaren

                              Sterkte Wilma

                              Comment


                              • #90
                                Hier ben ik niet goed van! Hoe is het gebeurd? Ik vond dat hij er zo goed uit zag! Veel strekte ook voor je vriend!
                                Haiko Loeke Bobke en Coco

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse

                                Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                                Working...
                                X