Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pellets, zaadjes, alles door elkaar, kan dat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Pellets, zaadjes, alles door elkaar, kan dat?

    Hallo hallo!
    De vogelkweker waar ik mijn aga gekocht heb heeft me uitleg gegeven over het voer, maar ik hoor heel andere verhalen en ik begin nu toch een beetje te twijfelen.
    Ziggy heeft 24/7 beschikking over zijn voerbakje met daarin alles door elkaar heen: zadenmix, gepelde zonnebloempitten, eivoer, en pellets.
    Voor zover ik kan beoordelen eet hij wel gewoon gevarieerd, er blijft niet één ding speciaal over. Als ik z'n bakje opnieuw heb gevuld is hij er echter wel als de kippen bij om bepaalde zaadjes eruit te pikken.

    Denken jullie dat deze manier van voeren kwaad kan, of krijgt hij zo een tekort?

    Nu ik toch bezig ben: hij heeft ook zo'n roze blokje (vitamines, mineralen of zo?) in z'n kooi hangen maar daar eet hij eigenlijk nooit van...

    Alvast bedankt!

  • #2
    Welkom

    Als hij een goed mengsel heeft voor aga'tjes hoef je er geen extra zonnepitjes bij te geven,
    die kan je gebruiken als snackje of belonig tussendoor.
    Als hij verder alles eet kan je rustig alles bij elkaar in het bakje doen.
    Mocht hij dingetjes laten liggen kan je wat minder geven zodat hij alles opeet en dan bijgeven.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse

    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

    Working...
    X