Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn aga's eten geen eivoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn aga's eten geen eivoer

    Hoi allemaal,
    Ik had even een vraagje.
    Mijn aga's eten geen eivoer. Kan ik het eivoer gewoon met het zaad mengen
    om te kijken of ze het dan wel lusten?
    En ik heb ooit iets gehoord over dat als je pellets geeft, ze geen eivoer nodig hebben.
    Is dit waar? Ik geef nu namelijk alleen eivoer en geen pellets. Alleen eten ze het eivoer dus niet.
    Maar zal ik eivoer geven, pellets, of beide?
    Groetjes, PyaarieEnDulharie

  • #2
    Als je aga's pellets eten, meer pellets dan zaadjes, dan is eivoer overbodig.
    Geef je het eivoer droog of nat? Dat scheelt nl ook weleens heb ik begrepen.
    Verder kan ik je niet helpen mbt eivoer, want hier krijgen ze dat niet, ze eten hier allemaal pellets.

    Comment


    • #3
      Eivoer moet je niet teveel geven, 1 a 2 keer per week voor 2 aga's hooguit een theelepeltje.
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        Antonia 1968
        Eivoer moet je niet teveel geven, 1 a 2 keer per week voor 2 aga's hooguit een theelepeltje.

        Dit geld natuurlijk alleen voor aga's maar vogels in het algemeen ook dat deze stelling opgaat voor vogels in rust, vogels die gaan kweken of al kweken mogen meer.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

        Comment


        • #5
          Dankjewel voor de reacties,

          Ik heb nog niet geprobeerd om ze pellets te geven. Hier wilde ik aan beginnen maar ik ben er niet aan toegekomen.
          Hoef ik ze dus niet elke dag eivoer te geven? Dit staat namelijk op het pakje eivoer dat ik voor ze gekocht heb.
          Ik heb gewoon eivoer van Pet's Place, maar weet niet of deze wel goed voor ze is. Maakt het uit welk eivoer je geeft
          en kun je deze oer het zaad strooien ofzoiets?

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X