Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ze eten geen pellets?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ze eten geen pellets?

    Hallo,

    Nog even een berichtje.
    Ik voer mij vogels een combi van zaden en de Nutribird b15 Maar de pellets eten ze niet. Ik ben nu ongeveer een maand bezig maar ze eten er keurig om heen. Ik heb steeds minder voer van de zaden gegeven en steeds wat meer pellets maar ze vertikken het.
    Zullen ze het ooit nog gaan eten of opgeven en de zaden laten eten wat ze gewent zijn?
    zelf weet ik het niet meer, word er een beetje wanhopig van haha.

    Wacht op jullie tips ^^
    x Désirée,
    Pip, Puk,
    Pico, Polo,
    Dico,
    Perry,
    Bob &
    Henkie.

  • #2
    Niemand??
    x Désirée,
    Pip, Puk,
    Pico, Polo,
    Dico,
    Perry,
    Bob &
    Henkie.

    Comment


    • #3
      Heb je de pellets al een keer geweekt proberen te geven?? Dat wil nog wellis lukken! Of als ze van fruit houden de sap eroverheen. En zodra ze het eten steeds meer vaste pellets erbij totdat ze ze eten! Uiteindelijk zal het je vast wel lukken

      Comment


      • #4
        Dankje das een goeie tip maar geef ik ze dan wel zaden in de avond als je niks hebben gegeten?
        x Désirée,
        Pip, Puk,
        Pico, Polo,
        Dico,
        Perry,
        Bob &
        Henkie.

        Comment


        • #5
          Er zijn hier op het forum echt heel veel topics en tips over overzetten op pellets. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je er heel wat tegen. Succes.

          Comment


          • #6
            Soms lukt het echt niet..en aga;s kunnen eigenwijs zijn.
            als je zeker weet dat ze toch voldoende voedsel binnen krijgen is het ok.
            Maar bij twijfel..goed geselecteerd zaadvoer,en op ratsoen zetten zodat ze alles op eten(dus niet alleen de lekkere dingen) is er niks ms met alleen zaadvoer,wissel af met trosgierst,groente en fruit en met gezin mee eten..dan krijgt je aga voldoende binnen.

            ik ken aga;s die 18 jaar geworden zijn met zaadvoer...

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X