Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grit en (scherpe) maagkiezel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mijne houdt ook totaal niet van pellets, dus ik geef gewoon zaadmengsel ik heb 2 zakjes gekregen voor parkieten en nog 1 ik geef van alle 2, 2 lepels + vitaminedruppels erin en appel hij is dol op appel ik snijd het wel in kleine stukjes en doe het door de voer hij eet appel graag en soms geef ik banaan. manderijn, sla etc moet hij niks van hebben gelukkig eet de mijne wel fruit en maagkiezel ik wist niet eens wat dat was :| ik hoor het nu pas de kewekerij heeft me ook niks verteld:S
    Een dag niet gelachen = Een dag niet geleefd .. Groetjes van Titie ...

    Comment


    • #17
      Jimmy

      als jij een kind zou hebben. Een kleuter, en je geeft hem groente en fruit, hij trekt er een vies gezicht bij en laat het eten staan. Jij zegt dan arm kind nou je hoeft het niet te eten als je het niet lekker vind hoor. En je geeft hem een bord vla met snoepjes ipv groente en fruit. Denk je dat dat een goede methode is van opvoeden?

      Ik zeg niet dat pellets boven zaadvoer staan, maar ook niet visa versa. Het gaat mij erom dat jouw beredenering ongelooflijk krom is.
      Denk er aub even overna.
      PHOENIX KAREL

      Comment


      • #18
        Dit hoorde ik vandaag ook bij de vogelarts waar ik was! (I. Palgi in den haag)

        De aga heeft geen maagkiezel(grit) nodig.......het hele verhaal van hierboven is de uitleg.................!

        Goede pellets zijn belangrijk(scenic)...en mee ete met de pot is ook goed! Hij noemde aga's 'klikoo's'


        ps. als jullie iets hebben met jullie aga en jullie wonen in de buurt van den haag dan raad ik de heer I.palgi aan!

        Martijn

        Comment


        • #19
          Hallo!
          Ik haal dit topic nog eens boven omdat ik graa wat meer had geweten over de dingen die je naast pellets moet voeren.

          Dingen die ik hoorde:
          - Grit
          - Maagkiezel

          Maar ik vroeg me af of je bv zo'n witte schelp, of zo'n roze mineralensteentje kan geven ipv grit? En moet je sepia geven?

          Alvast bedankt!
          Groetjes,
          Bram & Felix

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X