Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoeken naar eten / snack speelgoed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bij avonturiashop heb ik al redelijk wat leuke dingen gevonden die geschikt zijn voor aagjes Leuke dingen om voedsel in te verstoppen en ook dingen met eetbaar papier waar ze al heel veel plezier aan gehad hebben!!

    Comment


    • #17
      zoals beloofd een foto van de dennenappels gevuld met zaad

      het viel best mee als je bedenkt dat ik maar een 1/2 uurtje bezig ben geweest. Ik heb in totaal 20 gram gom gebruikt en heb nog 980 gram op voorraad.
      Bijgevoegde Bestanden

      Comment


      • #18
        Dat ziet er leuk uit zeg. Ga het misschien ook wel proberen. De papieren balletjes waren een succes, tot ze een paar dagen lagen. Toen waren ze zo hard dat Toby ze niet meer open kreeg haha!

        Comment


        • #19
          Zelf heb ik net zoals chaar zei geloof ik bij avonturia die dingen besteld met die blokjes fruit. nu wachten tot het binnen is!! Ben benieuwd wat ze ervan vinden!! ;á
          die paprieren bolletjes wilde ik ook maken maar hoe zit het met die lijm??
          die van mij word niet echt dik wat doe ik verkeerd??
          x Désirée,
          Pip, Puk,
          Pico, Polo,
          Dico,
          Perry,
          Bob &
          Henkie.

          Comment


          • #20
            Die lijm wilde bij mij eerst ook niet indikken, ik heb het toen gewoon heel even in een klein pannetje op het vuur al roerend opgewarmd. Dan moet het goed komen!

            Comment


            • #21
              dankje MOMO. Heb het in ge magentron gedaan en indd het werd toen dikker! Nu zijn ze aan het drogen. ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf .
              x Désirée,
              Pip, Puk,
              Pico, Polo,
              Dico,
              Perry,
              Bob &
              Henkie.

              Comment


              • #22
                Fijn dat het gelukt is. Het drogen duurt wel lang vind ik. Maar Kiki vindt ze echt geweldig. En ze worden inderdaad heel hard. Maar dat is juist goed toch? Zo is Kiki er nog langer mee bezig....

                Comment


                • #23
                  Ik heb t ook gemaakt, maar ga ze volgende keer veel kleiner maken. Heb nu een A4 gebruikt, heb ze even in de oven gedaan, maar na 2 dagen was de binnenkant nog steeds nat en de pompoen pitten, walnoot & gepelde zonnebloempitten waren helemaal zacht...

                  Hoe groot papier gebruiken jullie?
                  En doen jullie het in de oven?
                  Zo ja, hoelang & op hoeveel graden?

                  Comment


                  • #24
                    Ik gebruik halve A4-tjes (A5 dus). En dan zeker een uur in de oven op 70 graden. Maar laatst had ik de balletjes weer in wc-rolletjes gedaan, toen moest het nog langer in de oven.

                    Comment


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rietveld Bekijk Berichten
                      Ik gebruik halve A4-tjes (A5 dus). En dan zeker een uur in de oven op 70 graden. Maar laatst had ik de balletjes weer in wc-rolletjes gedaan, toen moest het nog langer in de oven.
                      Okii dankjewel!

                      Kan je ze ook als je ze goed laat drogen in de oven een paar dagen bewaren?
                      Ik zou het wel fijn vinden als ik er in 1 keer een heleboel kan maken, maar heeft iemand enig idee hoelang ze goed blijven??

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse

                      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                      Working...
                      X