Mijn amazone xanthops eet gewoon wekelijks fruit appel/banaanschijfjes.
maar,. de groenten (gedroogde, moet ze 1 1/2 uur koken) van mijn kweker lust hij niet.
het blijkt hier te gaan om alle vormen van gedroogde groenten van alle merken
die gekookt moeten worden. ik moet zeggen ik heb ook geprobeerd ze door te koken
een half uur langer -> lust hij ook niet. hij eet het gewoon niet. heb dit nu al
sinds 2011 voorgeschoteld elke week paar maal en verder niks tot savonds laat.
hij eet gewoon niks dan, weigert dit te eten.
nu heb ik ook weleens mais in blik van de ah (crispy mais ed.) deze mais bevat
volgens mij 0.3 zout ik weet dat het niet mag, maar dit lust hij als niks anders,
ik geef hem eens per maand weleens een bakje met een paar (handvol) van deze mais
rechtstreeks uit de verpakking na afspoelen onder vergiet,; en het bakje is gelijk leeg !
nu is ook de hoiudbaarheidsdatum van de gedroogde groenten in orde, lijkt verder niks mis mee
hij lust dus alleen de groenten uit blik. omdat hier toch zout in zit mag dit niet lees ik wel eens.
wat moet ik nu doen ? want de gedroogde groenten staan hier voor niks.
ik kan ook niet een kolf mais voorschotelen dat vind ie weer eng en vreemd en daar blijft ie vanaf.
ook lust ie wel wortels uit een potje ik geloof van hak. maar dat terzijds.
dus het probleem is wat moet ik doen ;
-nooit geven uit blik (of letten op het zout percentage ? -wat is veilig in mg ?)
-of heel soms ? / of wel gewoon ?
ik weet het niet meer
maar,. de groenten (gedroogde, moet ze 1 1/2 uur koken) van mijn kweker lust hij niet.
het blijkt hier te gaan om alle vormen van gedroogde groenten van alle merken
die gekookt moeten worden. ik moet zeggen ik heb ook geprobeerd ze door te koken
een half uur langer -> lust hij ook niet. hij eet het gewoon niet. heb dit nu al
sinds 2011 voorgeschoteld elke week paar maal en verder niks tot savonds laat.
hij eet gewoon niks dan, weigert dit te eten.
nu heb ik ook weleens mais in blik van de ah (crispy mais ed.) deze mais bevat
volgens mij 0.3 zout ik weet dat het niet mag, maar dit lust hij als niks anders,
ik geef hem eens per maand weleens een bakje met een paar (handvol) van deze mais
rechtstreeks uit de verpakking na afspoelen onder vergiet,; en het bakje is gelijk leeg !
nu is ook de hoiudbaarheidsdatum van de gedroogde groenten in orde, lijkt verder niks mis mee
hij lust dus alleen de groenten uit blik. omdat hier toch zout in zit mag dit niet lees ik wel eens.
wat moet ik nu doen ? want de gedroogde groenten staan hier voor niks.
ik kan ook niet een kolf mais voorschotelen dat vind ie weer eng en vreemd en daar blijft ie vanaf.
ook lust ie wel wortels uit een potje ik geloof van hak. maar dat terzijds.
dus het probleem is wat moet ik doen ;
-nooit geven uit blik (of letten op het zout percentage ? -wat is veilig in mg ?)
-of heel soms ? / of wel gewoon ?
ik weet het niet meer
Comment