Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat ben ik nou?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat ben ik nou?

Hallo hallo,

sinds 6 weken zit ik bij mijn nieuwe baasje.
    Ik ben wel al 11 jaar en mijn baasje weet helemaal niks van mijn voorgeschiedenis af.
    Hij zag mij op een vogeltjesmarkt, en vond me zo zielig....

Eerste maand heb ik mijn baasje een paar keer flink gebeten. Maar ik doe dat nu minder, want het lijkt hem helemaal niks te doen....

Nu vraagt mijn baasje me altijd van wat voor afkomst ik nu ben.
    En ikzelf twijfel heel erg tussen een blauwvoorhoofd amazone, venezuela amazone, een kruising daartussen of dat ik een kleine blauwvoorhoofdamazone ben
    http://www.euro-parrot.com/amazones.htm

Heeft iemand een idee?
    Groetjes Thai
    Bijgevoegde Bestanden

Beste Thomdor,

Ik heb het met mijn eige baasje kort besproken en wij denken dat je inderdaad een kruising bent tussen een blauwvoorhoofd amazone en een venuzuela amazone.
    Omdat je op de foto namelijk opvallende kenmerken hebt van beide amazone's.
    Maar mochten je blijven twijfele zeg dan maar tege je baasje dat het niet veel zou moete uitmaken. ieder is zoals die is en jij ziet er uit als een mooi beesie.

groetjes Lorrie

Oorspronkelijk geplaatst door Thomdor
    Hallo hallo,

sinds 6 weken zit ik bij mijn nieuwe baasje.
    Ik ben wel al 11 jaar en mijn baasje weet helemaal niks van mijn voorgeschiedenis af.
    Hij zag mij op een vogeltjesmarkt, en vond me zo zielig....

Eerste maand heb ik mijn baasje een paar keer flink gebeten. Maar ik doe dat nu minder, want het lijkt hem helemaal niks te doen....

Nu vraagt mijn baasje me altijd van wat voor afkomst ik nu ben.
    En ikzelf twijfel heel erg tussen een blauwvoorhoofd amazone, venezuela amazone, een kruising daartussen of dat ik een kleine blauwvoorhoofdamazone ben
    http://www.euro-parrot.com/amazones.htm

Heeft iemand een idee?
    Groetjes Thai

Comment

Ik vind het ook een twijfel geval. Lijkt me ook wat weg hebben van een kruising venezuela/muller, hoewel die laatste een stuk groter zijn. Hij heeft wel wat grove kenmerken, en waar is het geel gebleven? Zit in ieder geval strak in 't pak, ziet er goed uit!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X