Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met onze tweede amazone, wie zou ons willen helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met onze tweede amazone, wie zou ons willen helpen?

hallo iedereen, ik (Michael) ben nieuw op dit forum en ben een trotse bezitter van een 7 jarige geelvoorhoofdamazone die regelmatig gilt, maar daarom hadden wij gisteren een 2jarige blauwvoorhoofdamazone aangeschaft zodat ze niet zo alleen waren en met zn tweeen konden leven, maar heel af en toe gilt de geelvoorhoofdamazone nog, maar valt mijn zus wel steeds vaker aan, dus alstublieft, hoe kan ik dit stoppen en hoe zouden ze kunnen stoppen met bijten, gillen en het aanvallen van mijn zus.
    m.v.g, Michael.

erger

nu is het nog erger geworden en heeft de eerste geelvoorhoofdamazone (pop) mij ook aangevallen en heb ik nu een bloedneus en redelijk veel beten gekregen. zou imand mij A.U.B. willen helpen?

Comment

Hij is waarschijnlijk broeds en dan valt er meestal niks mee te beginnen, beter is om als hij in zo'n bui is hem er een poos niet uit te halen, deze periode komt elk jaar terug en dit zal hij denk blijven doen, hij ziet jou als partner en wil je eigenlijk gewoon de kooi in hebben, dit is erg frustrerend voor hem, dus even een poos negeren, zo lang als dat hij broeds is, want hij word alleen maar erger als je hem blijft benaderen, ik spreek uit ervaring, heb hier ook zo'n heet kop zitten

Comment

hoi,heb ook een amazone en ze zijn idd als ze broeds zijn erg fel......je kunt ook op de site van koppiekrauw kijken voor tips......staan ook veel goede adviezen in,heb er zelf ook al veel aan gehad........succes dr mee...........mirjam en de beestenboel

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X