gisteravond zat ik met me papegaai spikey op schoot tv te kijken zoals elke avond. me vriend stond even met de buurman aan de voordeur te praten. opeens leek het wel ofdat spikey ergens van schrok en vloog weg. dat is dan nog niet zo gek. dus ik zette haar in haar kooi omdat ze niet mag weg vliegen van ons. maar toen ze in haar kooi zat deed ze ineens heel raar. ze leek soms wel in trans en dan bleef ze maar heel raar om haar heen kijken. en werd wild net alsof er iets engs in haar kooi zat maar er zat helemaal niks. dus me vriend heeft haar weer uit haar kooi gehaald en ze bleef raar doen. wij maakte nog een geintje dat ze geesten zag. ze was helemaal verstijfd en keek heel de tijd zo raar om haar heen. we hebben toen een zak chips gepakt omdat ze daar gek van is om te kijken ofdat ze zich anders ging gedragen. ze pakte wel de chips maar keek af en toe nog steeds raar om haar heen. na een tijdje toch maar weer in haar kooi gezet maar ze ging niet slapen. ze bleef om haar heen kijken maar ze was wel iets rustiger.
weet iemand wat dit geweest kan zijn. we zijn namelijk wel erg geschrokken. want dit heeft ze nog nooit gedaan.
groetjes tal
weet iemand wat dit geweest kan zijn. we zijn namelijk wel erg geschrokken. want dit heeft ze nog nooit gedaan.
groetjes tal
Comment