Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soort Kooi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Soort Kooi

Hoi
    Weldra beschik ik over een Amazone Blauw voorhoofd.

Nu moet ik nog een kooi aankopen, ik zie op een bepaalde webshop verschillende modellen zowel enkele met horizontale alsook enkel met vertikale tralies, maakt dit uit?

Voor men parkieten heb ik steeds deze met horizontale tralies, dit i.v.m. het klimmen, moet ik daar ook best zo'n nemen of maakt dat niet uit?

Mvg
    Stijn

De meeste papegaaienkooien zijn aan twee kanten horizontaal en twee kanten vertikaal. Horizontaal is het fijnst maar ze kunnen beide hoor
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Zijn er bepaalde afmetingen die ik minstens moet respecteren? Lengte x Breedte x Hoogte?

Comment

Een kooi is eigenlijk nooit groot genoeg
        Maar als hij er bijv voornamelijk in slaapt en verder veel eruit is, zou hij kunnen volstaan met 60 x 60. Zit hij veel in de kooi, zou ik gaan voor zo groot als mogelijk.
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Deze heb ik besteld
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

Netjes, mooie speelplaats erop. Hij/zal blij zijn

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X