Hallo allemaal Ik heb een venezuela papegaai coco is zijn naam zn nagels zijn erg lang waar 2 nageltjes gaat omhoog krullen . Ik zelf kan het niet knippen hij is niet helemaal handtam en is best een angstige vogel .en om naar een dieren arts tegaan raakt hij dan juist meer van slag . En vervoeren word een drama hij zit in een grote kooi . Hij heb.ook voorkeuren naar vrouwen als me man bij hem in de buurt kom dan schreeuwt coco . Wie o wie heb er ervaring in. Om thuis bij ons tekomen om. Zn nagels te willen knippen .
X
-
Hallo
Kun je Coco niet in een handdoek wikkelen, het is noodzakelijk dat er een 2e persoon bij is ,een houdt de papegaai vast en de ander knipt kleine stukjes de rest kun je makkelijk vijlen met een goede nagelvijl.
Als je dit geregeld doet went Coco eraan en jij zelf krijgt dan ook handigheid is er niemand in de buurt die in ieder geval kan ondersteunen hierbij, je schrijft dat je het zelf niet kunt is dat omdat je het niet durft of weerhoudt de angst van Coco jouw.
Net als bij baby's die worden ingebakerd rustiger worden wordt een papegaai ook rustiger eenmaal ingebakerd.
Laat Coco wennen aan de hand of theedoek en speel er mee bijv. kieke boe, of kies voor doorzetten Coco pakken en de handdoek om Coco heen, zelf rustig blijven en lieve dingen zeggen en dan laat je de 2e persoon de handeling uitvoeren.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan blijft de dierenarts over of iemand van het forum die het wil doen.
In ieder geval succes toegewenst.
JuliaBrave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>
Comment
-
nagels knippen wie oh wie kan me helpen
Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichtenjammer dat je zo ver weg woont anders had ik het wel voor je gedaan
hoop dat je iemand vindt
Comment
-
nagels knippen wie oh wie kan me helpen
Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk BerichtenHallo
Kun je Coco niet in een handdoek wikkelen, het is noodzakelijk dat er een 2e persoon bij is ,een houdt de papegaai vast en de ander knipt kleine stukjes de rest kun je makkelijk vijlen met een goede nagelvijl.
Als je dit geregeld doet went Coco eraan en jij zelf krijgt dan ook handigheid is er niemand in de buurt die in ieder geval kan ondersteunen hierbij, je schrijft dat je het zelf niet kunt is dat omdat je het niet durft of weerhoudt de angst van Coco jouw.
Net als bij baby's die worden ingebakerd rustiger worden wordt een papegaai ook rustiger eenmaal ingebakerd.
Laat Coco wennen aan de hand of theedoek en speel er mee bijv. kieke boe, of kies voor doorzetten Coco pakken en de handdoek om Coco heen, zelf rustig blijven en lieve dingen zeggen en dan laat je de 2e persoon de handeling uitvoeren.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan blijft de dierenarts over of iemand van het forum die het wil doen.
In ieder geval succes toegewenst.
Julia
Comment
-
Helaas woon ik ook niet om de hoek , anders was het geen probleem geweest , , hoop dat er iemand is die je helpen kanGroetjes Jans , Stimpy ,Binky
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium
http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI
Comment
Comment