Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nagels knippen wie oh wie kan me helpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nagels knippen wie oh wie kan me helpen

Hallo allemaal Ik heb een venezuela papegaai coco is zijn naam zn nagels zijn erg lang waar 2 nageltjes gaat omhoog krullen . Ik zelf kan het niet knippen hij is niet helemaal handtam en is best een angstige vogel .en om naar een dieren arts tegaan raakt hij dan juist meer van slag . En vervoeren word een drama hij zit in een grote kooi . Hij heb.ook voorkeuren naar vrouwen als me man bij hem in de buurt kom dan schreeuwt coco . Wie o wie heb er ervaring in. Om thuis bij ons tekomen om. Zn nagels te willen knippen .

jammer dat je zo ver weg woont anders had ik het wel voor je gedaan
    hoop dat je iemand vindt

Comment

Hallo

Kun je Coco niet in een handdoek wikkelen, het is noodzakelijk dat er een 2e persoon bij is ,een houdt de papegaai vast en de ander knipt kleine stukjes de rest kun je makkelijk vijlen met een goede nagelvijl.
      Als je dit geregeld doet went Coco eraan en jij zelf krijgt dan ook handigheid is er niemand in de buurt die in ieder geval kan ondersteunen hierbij, je schrijft dat je het zelf niet kunt is dat omdat je het niet durft of weerhoudt de angst van Coco jouw.
      Net als bij baby's die worden ingebakerd rustiger worden wordt een papegaai ook rustiger eenmaal ingebakerd.
      Laat Coco wennen aan de hand of theedoek en speel er mee bijv. kieke boe, of kies voor doorzetten Coco pakken en de handdoek om Coco heen, zelf rustig blijven en lieve dingen zeggen en dan laat je de 2e persoon de handeling uitvoeren.
      Mocht dit niet mogelijk zijn dan blijft de dierenarts over of iemand van het forum die het wil doen.

In ieder geval succes toegewenst.

Julia
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door milaja Bekijk Berichten
        jammer dat je zo ver weg woont anders had ik het wel voor je gedaan
        hoop dat je iemand vindt
        milaja bedankt voor u reactie zeker jammer dat u niet in de buurt woont hoop idd dat er iemand is die me kan helpen

Comment

ik doe een gaai die wat moeilijker is ook in een grote handdoek
          misschien kan je het proberen
          het is echt niet zo moeilijk maar je moet het wel durven natuurlijk

Comment

wat ook wel eens lukt is als ze in de kooi aan de tralies zitten,dan kan je vanaf de buitenkant knippen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
              Hallo

Kun je Coco niet in een handdoek wikkelen, het is noodzakelijk dat er een 2e persoon bij is ,een houdt de papegaai vast en de ander knipt kleine stukjes de rest kun je makkelijk vijlen met een goede nagelvijl.
              Als je dit geregeld doet went Coco eraan en jij zelf krijgt dan ook handigheid is er niemand in de buurt die in ieder geval kan ondersteunen hierbij, je schrijft dat je het zelf niet kunt is dat omdat je het niet durft of weerhoudt de angst van Coco jouw.
              Net als bij baby's die worden ingebakerd rustiger worden wordt een papegaai ook rustiger eenmaal ingebakerd.
              Laat Coco wennen aan de hand of theedoek en speel er mee bijv. kieke boe, of kies voor doorzetten Coco pakken en de handdoek om Coco heen, zelf rustig blijven en lieve dingen zeggen en dan laat je de 2e persoon de handeling uitvoeren.
              Mocht dit niet mogelijk zijn dan blijft de dierenarts over of iemand van het forum die het wil doen.

In ieder geval succes toegewenst.

Julia
              Julia bedankt voor u reactie coco kom zelfstandig zn kooi niet eens uit ook staat de kooi open hij ziet zn kooi als een veilige plek . coco is door zn vorige eigenaren niet veel gewend is schrikachtig als je al speel goed in zn kooi hangt en zo zijn er nog meer dingen te benoemen koppie aaien laat hij nu wel toe door me en pak eten aan . maar op de hand zitten daar trek hij zich van terug dan is hij denk ook bang voor een handdoek het is een vogel die je met alles rustig moet benaderen want anders is hij zo schrikachtig .. nu moet zn nagels geknipt worden die hier ervaring mee hebt die weet wat ze moeten doen daarom dat ik op de forum advertentie gezet heb .. zelf heb ik het nooit gedaan .. wil het wel doen alleen het gaat moeilijk ik heb spierreuma en atrose in me vingers ken geen kracht zetten om te knippen en in me omgeving weet ik niemand die het kan .. heb wel dierenartsen benaderd maar die willen niet thuis komen .. en een hele grote kooi moeten vervoeren naar dierenarts toe raakt het beesie nog meer in de stres dat word een trauma vandaar via deze forum die het wil doen

Comment

Helaas woon ik ook niet om de hoek , anders was het geen probleem geweest , , hoop dat er iemand is die je helpen kan
                Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
                Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X