Oorspronkelijk geplaatst door jolin304
Bekijk Berichten
X
-
Optibird vinden mijn vogels ook wel lekker maar ik niet. Ik vind persoonlijk dat de ontlasting erg gaat stinken met Optibird. Prettybird vinden ze hier echt smullen. Ik denk omdat deze inderdaad ook wat zoeter is. En het mooie is het is ook nog betaalbaar!
Comment
-
Oke ja de poepjes zijn natter maar stinken hier niet extra door optibird.
Zupreem naturel poepen ze ooj mooi van maar ook zo duur!
Zal prettybird in gedachten houden maar gijs van mij is enorm.grvoelog op kleurstoffen enzo.
Dus dan word het al stuk moeilijker...
Zoveel merken zoveel ervaringen zoveel meningen...
Comment
-
wat raden jullie aan?
Ik krijg in juli/augustus mijn baby papegaaitje die al deels zelf voeding eet. Ik was van plan om mijn gaaitje optibird als dagelijkse voeding te geven. is dit een goede dagelijkse voeding of kan ik beter voor een andere dagelijkse voeding gaan?
Comment
-
Dank jewel voor je reactie.
Als ik me papegaai ga ophalen dan lijkt het me het beste om met het voer verder te gaan die hij al kent. maar dat hoor ik dan wel. De vraag is ontstaan omdat ik inderdaad verschillende meningen hoorde. Nu weet ik tenminste dat het niet schadelijk is voor de vogel maar dat ik het gewoon in de gaten moet houden hoe de vogel erop reageert.
thanx. xx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shan Bekijk BerichtenIk krijg in juli/augustus mijn baby papegaaitje die al deels zelf voeding eet. Ik was van plan om mijn gaaitje optibird als dagelijkse voeding te geven. is dit een goede dagelijkse voeding of kan ik beter voor een andere dagelijkse voeding gaan?
Comment
-
Ongelooflijk, wat een verschil. Ik heb Suzy uitgetest om te kijken of het gedrag (schreeuwen, bijten, niet uit de kooi willen), te maken kon hebben met haar eten. eerst een tijdje Nutribird. Suus werd weer lief en schreeuwde niet, wilde weer spelen enz. Daarna een tijdje terug gezet op Roudybush. Suus schreeuwde weer alle bij elkaar, werd zelfs agressief naar mij toe enz. Suzy nu sinds een aantal dagen weer op Nutribird. Kletsen, niet schreeuwen, uit zichzelf uit de kooi willen, lief praten, gekroeltdwillen worden enz.
Wat een verschil! zou je bijna zo'n vogel als gedragsprobleem willen bestempelen, is het gewoon haar eten. Grote eye-opener.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Egwene Bekijk BerichtenOngelooflijk, wat een verschil. Ik heb Suzy uitgetest om te kijken of het gedrag (schreeuwen, bijten, niet uit de kooi willen), te maken kon hebben met haar eten. eerst een tijdje Nutribird. Suus werd weer lief en schreeuwde niet, wilde weer spelen enz. Daarna een tijdje terug gezet op Roudybush. Suus schreeuwde weer alle bij elkaar, werd zelfs agressief naar mij toe enz. Suzy nu sinds een aantal dagen weer op Nutribird. Kletsen, niet schreeuwen, uit zichzelf uit de kooi willen, lief praten, gekroeltdwillen worden enz.
Wat een verschil! zou je bijna zo'n vogel als gedragsprobleem willen bestempelen, is het gewoon haar eten. Grote eye-opener.
Comment
Comment