Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vakantie adres

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie adres

Hallo allemaal,

Wie weet er een goed en betrouwbaar adres, waar ze onze ara een midweek kunnen opvangen, in januari?

Omdat het de laatste tijd ontzettend druk en stressvol is geweest, moeten we even een paar dagen er tussen uit (10 tot 15 januari).
    Omdat dit nogal last minute (en low budget) is, kunnen we niks vinden waarbij we onze ara kunnen meenemen.
    Als we een dag naar familie enz gaan, dan kan hij mee, maar die kunnen niet een midweek voor hem zorgen, omdat ze wat bang voor hem zijn en hij dan dus bijt.
    Bij ons is hij redelijk lief, soms wat kattig, maar als je niet bang bent voor ara's, is het goed te doen.
    Familie is dus helaas geen optie.
    Het liefst hadden we hem meegenomen, maar dat is nu even niet mogelijk.
    Toch moeten we echt even weg om bij te tanken en ook onze dochter even te kunnen vertroetelen, want die heeft het ook zwaar gehad de laatste tijd.

Dus..... Wie heeft er misschien een oplossing voor me?

Met vriendelijke groet,

Sandra

Hoi Nagelsan,

weet niet waar je woont maar je vogel mag hier best een midweekje logeren hoor. Mits je vogel getest n(!) is krijgt hij / zij een midweek veel liefde van ons.
    Ik woon in Leiderdorp.

Groeten Richard

Comment

Dank je wel, dat is super aangeboden.
      Alleen......
      Hij is tien jaar oud en ik heb hem nog niet zo lang.
      Volgens zijn oude baasjes altijd gezond geweest, alleen hebben zij hem nooit getest.
      En ik heb er ook nog geen mogelijkheid voor gehad, wil wel binnenkort een uitgebreide check up laten doen, maar dat lukt me niet meer voor die tijd.
      dus, helaas zal het niet gaan.
      Toch vind ik het geweldig aangeboden, dank je wel.

Comment

o.k. Ik hoop dat je dan iemand kan vinden.
        Hoop dat je snapte dat ik deze "voorwaarde" er aan koppelde, maar met al mijn ara's wil ik geen onnodig riico nemen. Daar zijn ze me iets te kostbaar voor.

Groetjes Richard

Comment

Nee, dat snap ik absoluut, want je kunt geen risico lopen.
          Ons is verteld dat hij gezond is, alleen heeft hij een hele slechte conditie, wat ook te merken is.
          De bedoeling is dan ook dat hij binnenkort helemaal binnenstebuiten wordt gekeerd, zodat we weten of hij verder inderdaad gezond is.
          Dat je geen risico wilt lopen kan ik voor de volle 100 procent begrijpen en zou ik ook nooit verlangen.
          Misschien iemand die jaren een gaai heeft gehad, maar nu niet meer bv, die zou willen oppassen, zoiets.

Lastig joh dit, vind het al vervelend genoeg dat hij niet mee kan.....

Comment

vakantie adres

Hoi nagelsan,

Ik weet niet waar je woont, maar misschien Het papegaaien hotel in, ik dacht Grotebroek, noord Holland?
            Hij heeft zelf ook ara's . Even googlen?

Veel succes

Ria

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X