Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ara genoeg tijd? agressief geslachtsrijp?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ara genoeg tijd? agressief geslachtsrijp?

Beste lezers.
    Al zolang ik me kan herinneren, ben ik gefacineerd door aras.
    Heb ook jaren bij een papegaaien groothandel gewerkt(kweekparen voornamelijk)
    Maar ken niemand die een ara als huisdier heeft
    Ik heb een appartement gekocht op de begane grond met een tuintje erbij!
    Ik heb altijd geroepen als ik me eigen huisje heb, wil ik een ara
    Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge Groenvleugel Ara.
    Maar toch is de laatste tijd mijn twijfel er.
    Ik werd 4 dagen in de week, daarvan meestal 2 dagdiensten van 9 tot 5 en 2 avond diensten savonds 6 tot 2 uur snachts.
    Ik vraag me af of ik als ik 1 ara alleen houd of ik hem dan wel genoeg aandacht kan geven? ben van plan om hem als ik thuis ben zoveel mogelijk los op een klimboom te laten,en zo nu en dan is mee te nemen naar familie bezoekjes etc
    Maar vraag me af is een ara wel geschikt voor een appartement met betrekking op de luidruchtigheid,het is een ruim appartement, maar ik heb wel aan de linkerkant buren en 1 appartement boven me?
    Ook hebben mijn ouders een amazone papegaai gekocht 10 jaar terug die toen hij een paar jaar oud was, heel erg naar mijn moeder toe trok die er juist het minst mee deed, hij is haar als partner denk gaan zien, anaf toen viel hij mij me zus en mijn vader aan en konden wij er niks meer mee doen dit is altijd zo gebleven en nu nog steeds, komt dit ook bij Aras vaak voor? dat ze als ze geslachtrijp worden agresief gaan worden??
    Zie op marktplaats zoveeeeel aras staan van enkele jaren oud, en denk dan zouden die ook agresief zijn geworden ofzo of veel gaan krijsen, want denk dat 90% van de aangeboden papegaaien daar, niet werkelijk om een zogenaamde allergie word aangeboden.
    Hoop dat jullie wat raad en tips voor me hebben!!!
    Alvast vriendelijk bedankt!

je zou eens bij ons langs kunnen komen.

Mvg Frank

ps www.francapapegaaien.nl

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X