Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gezocht blauwgeel ara

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht blauwgeel ara

goeden dag beste papegaaien lief hebbers
    ja dit is allemaal nieuw voor ons dit avontuur
    maar wij willen graag een blauw geel ara
    bij ons in huis nemen maar wie kan ons zeggen
    waar we beter wel of geen ara kunnen kopen
    ja kunt ze overal van het internet plukken
    maar of als dat nou altijd zo verstandig is weet
    ik niet dus wie kan ons HELPEN!!!!!!
    om de juiste tekiezen en bij wie
    liefst in de buurt van kampen(ov)
    alvast bedankt vanuit ijsselmuiuden

Is het niet verstandig om eerst informatie te winnen? Dat is natuurlijk het belangrijkste, dat ze een ruime kooi/voliere nodig hebben, schreeuwen, slopen, en erg veel aandacht nodig hebben? En ga je ze laten testen op ziektes? Je kan het beste een ara kopen bij een betrouwbare kweker ( die hier op het forum zitten ) of een goede winkel als Lorre&co, winkels als Dennis Papegaaien en 4Animals kun je beter vermijden.

Succes!
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

nou wij zitten namelijk alweken info in teslaan en uit teprinten maar willen
      nu toch wel eens de knoop door haken en over gaan tot aanschaf van een ara
      en ja we hebben al een superkooi aan geschaft met erg veel ruimte en speeltjes
      en dergelijke planten uit ons huis verwijderd die niet goed zouden zijn als ze daar mee
      in aanraking zouden kunnen komen dus we weten waar we aan beginnen maar toch bedankt
      dat u ons daar nog even op wijst

Comment

Ah, oke, dat is mooi. Dan zou ik zeggen, zoek een goede betrouwbare kweker, kijk eens op de chat hier, als het een béétje druk is ( vooral in de avond ) zijn er vast wel mensen die een goede kweker kennen of zelfs zijn.
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Wat leuk zeg dat je een blauwgele ara wilt gaan aanschaffen.
          En dat je veel info hebt opgezocht en uitgeprint is supergoed!
          Als je in kampen zoekt en omstreken is het mischien erg leuk om eens bij lorre en co naar binnen te wandelen zit in Wijhe (zwolle).
          Zit daar redelijk in de buurt en kweken met blauwgele ara's maar kunnen je ook alle advies en dergelijke geven.
          En ze vinden het ook hardstikke leuk om jou te informeren, ze hebben ook vaste info avonden die ze organiseren speciaal voor "beginnende papegaai houders".

Heel veel sucses en vooral plezier met jullie ara avontuur!
          Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
          sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Hoi, je kan contact opnemen met ene Melice,( heeft bericht bij korte berichten geplaatst.)
            Die heeft een kennis die van de Ara af wil.
            Als het goed is kan je ze vinden tussen de leden, even aanklikken en een bericht sturen

veel succes.

groetjes Marjon
            groetjes van Skippy en Lorre

Marjon

Comment

Heej Wat leuk, een plaatsgenood

Wat vind ik hier het beste in de buurd is is toch wel lorre en co. Kwekers ken ik zelf zo niet hier in de buurd.

Heel veel succes met jullie zoektocht
              Chester en Samba
              Yoda en Navy

Comment

http://dieren.marktplaats.nl/vogels-...fta_ind=2&fs=1

Jeetje wat een lange link.... deze Ara is van een oud buurmeisje van mij.
                Zou hem heel graag zelf van haar over willen nemen, maar helaas ziet vriendlief dat niet zitten....

Comment

De vogel wordt betiteld als lief MAAR eigenzinnig dus denk wel goed na

Comment

Hallo

Hoe kan het toch zijn dat je een ara neemt en binnen een halfjaar zwanger wordt en hup hij mag vertrekken daar denk je toch over na van als dit als dat

Comment

Blijkbaar is er niet echt over nagedacht. Daarom gun ik het beestje ook een goede plek toe. Is een half jaar oud zeggen ze dus het beestje zal nog niet een echte probleemvogel zijn denk ik. Ik zou hem er echt zo graag over willen nemen, maar helaas niey echt een optie voor mij

Comment

Hallo

Van uitgaande dat hij gekomen is toen die zelfstandig was praat je al gauw over minimaal 13 weken dus hebben zwe hem/haar 3 maanden en mag die alweer de deur uit pfffff. Hopelijk vind die een goed huisje bij mensen die er wel goed over nagedacht hebben.

Comment

Hallo,

vreemd verhaal net zwanger ara mag weg en verkoopt ook al de baby kleding klik maar eens alle adver aan of op volgende link,

http://verkopers.marktplaats.nl/12424078

en ja als je zoveel spullen over hebt in huis kom je ruimte te kort.

ik weet het
                          ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Goed....
                            Zullen we nu weer ontopic gaan ? Hier heeft namelijk erikjan niks aan....en aangezien dit zijn topic is.....

DUSSS
                            Ontopic !!!
                            Chester en Samba
                            Yoda en Navy

Comment

Het is niet hun eerste kind, en ja sneu datt ze hem weg doen. En ja dachten mensen er maar beter over na, maar wat als wij over 5 jaar om een of andere reden van onze gaai af moeten? Vind sommige antwoorden ergsnel met hun oordeel. heb er spijt van dat ik erover begonnen ben hier, het is veel beter als hij via mp aan iemand verkocht wordt die er ook geen verstand van heeft ON TOPIC weer

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X