Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht een blauwgele ara voor mijn blauwgele ara wie help mij aan een oudere ara

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht een blauwgele ara voor mijn blauwgele ara wie help mij aan een oudere ara

Hallo beste mensen,

Ik ben op zoek naar een blauwgele ara, ik heb een ara van 35 jaar en zoek er eentje bij voor de gezelschap zodat zij samen los in hun javaboom lekker tot ons gezin horen.

Dus weet u iemand die niet meer voor zijn ara kan zorgen dan wil ik hem graag een goed thuis geven bij ons in het gezin.

Saskia

internet

zoek op het internet of een kweker een oudere ara heeft. Niet Marktplaats dat zijn probleem vogels
    He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

Comment

ara

`Hoi dank voor je tip , maar zover was ik inderdaad al maar het mag ook een probleem ara zijn ik kan daar wel mee uit de voet om de ara weer op de rit te krijgen
      ( hoop ik als dit niet kosten gaat van mijn eigen ara dan )
      dus mensen als jullie er eentje weten voor mij dan hoor ik dat graag

Saskia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pita11 Bekijk Berichten
        Niet Marktplaats dat zijn probleem vogels
        Dit vind ik wel wat kort door de bocht.

Ik heb een ara vanop marktplaats, en dat is absoluut een schatje geworden.
        trouwens ik zou het eerder omschrijven als: dat zijn vogels waar de eigenaars niet van wisten wat ze in huis haalden.
        Zo was mijn 2e gaai ook. De eigenaar wist niet wat een papegaai was.
        Vergeet niet dat ze intelligent zijn en snel leren en zich aanpassen.
        Zeker als je al ervaring hebt met een ara, zou ik er niet voor terugdeinzen om er een "probleemvogel" bij te pakken.
        je kan ze terug op het rechte pad krijgen, en meteen een beter leven geven.
        Maar dat moet je zelf inschatten als je naar de vogel gaat kijken, of het voor jou haalbaar is.
        http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
        Papegaaienpsychologie:
        Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
        http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Ben je nog steeds op zoek naar een blauwgele ara voor jouw ara?
          Diesel en Balou

x Harley en Izzy

Comment

Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Macara Bekijk Berichten
            Ben je nog steeds op zoek naar een blauwgele ara voor jouw ara?

Hallo ,

Ik ben op zoek naar mensen die eigenlijk niet meer voor hun ara kunnen zorgen ik wil ze een vast thuis geven en de aandacht geven die zij nodig hebben.

en ja ik ben nog steeds op zoek naar een passend maatje voor mijn ara

gr saskia

Comment

Ze is natuurlijk pas 2 en niet echt een oudere ara....

Ik snap alleen niet wat je bedoelt met dat je op zoek bent naar ara's waar niet meer voor gezorgd kan worden? Hoe veel heb je er inmiddels al?

Kun je me wat meer vertellen, mag ook prive per PB
              Last edited by dijkkamp; 21-09-11, 14:09. Reden: mailadres verwijderd op verzoek van plaatser
              Diesel en Balou

x Harley en Izzy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X