Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HELP!!!

hallo,
    ik zou graag beginnen kweken met papegaaien. maar welke ervaring heb je hier al voor nodig om over te stappen van parkieten naar papegaaien.
    alvast bedankt

Hoi hoi
    Ik heb dit zelfde topic in het forumgedeelte kaketoes verwijderd, dit zodat mensen geen dubbele informatie hoeven te geven.

Misschien is het handig om eerst te kijken welke papegaaien je wilt gaan kweken?

Groetjes
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

ik zou vanalles willen kweken maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen.
      het enige dat van belang is is dat de vogels niet cites-plichtig zijn

Comment

oke, maar er is nogal veel afhankelijk van bijvoorbeeld je budget, de grootte van je volieres, etc?
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

Comment

dat maakt eigenlijk niet zo veel uit. mijn volieres zijn groot genoeg voor ara's en budget is geen probleem

Comment

Wat is jouw beweegreden om te gaan kweken met papegaaien eigenlijk?
            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

ik ben het al een beetje beu om te kweken met parkieten en heb zin in iets nieuws en groter

Comment

Oke,
                hoe groot zijn je volieres? en welke soorten spreken je aan ?
                Chester en Samba
                Yoda en Navy

Comment

mijn volieres zijn buiten 4x2x2.5 en binnen 2x2x2.
                  er is niet echt 1 soort die mij aanspreekt maar ik zie wel graag vogels met mooie kleuren

Comment

Euh oke, maar hoe moeten wij dan weten wat je wilt ? wat verwacht je dan van ons?
                    Chester en Samba
                    Yoda en Navy

Comment

Niet alleen de kleuren maken de vogel, het karakter moet wel bij het jouwe passen.
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

de vraag is eigenlijk of ik genoeg ervaring heb door het jaren kweken met phyrruras en rosellas om over te gaan naar papegaaien.
                        en of jullie misschien een voorstel hebben met welke soort ik kan beginnen.
                        daarmee wil ik zeggen welke soort ietsje makkelijker is dan de andere.

Comment

Dat hangt van best veel dingen af, maar ik wens je succes
                          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

antonia
                            zou je ook kunnen zeggen van wat het allemaal afhangt. veel mensen hebben dat al gezegd maar leggen het nooit uit.

Comment

Ik zou het je graag uitleggen maar ik kweek zelf (nog) niet dus moet het ook ontdekken nog ;-)

Wat ik wel gelezen heb is dat dingen als voeding, licht, ruimte, soort broedblok ed allemaal kunnen bijdragen aan een goeie kweek.

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X