Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snavel Correctie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Snavel Correctie

Ik hoop dat donderdag alles goed gaat! En dat die week maar snel over gaat en je vogel weer een mooie rechte snavel heeft en verder vrolijk kan genieten van het samen zijn met jou

Comment

snavel

Zo dat zit er weer op voor hem,maar zeker verveelend dat je hem daar achter moest laten,je zou er denk zelf graag bij willen zijn om hem lekker tegen je aan te houden na de operatie. maar ja het is zo weer donderdag.
      Heftig hoor als je de foto's ziet met die pennen,maar het is voor zijn eigen bestwil.
      Ze zeggen altijd wie mooi wilt zijn moet eerst pijn lijden.
      Ik wens je sterkte met het wachten. en hij krijgt allemaal pootjes van mij gaaien.

Comment

Dankjullie wel!!
        fijn om zulke berichtjes te lezen,
        vandaag was P. bastiaansen niet aanwezig op de praktijk maar hij zou wel bellen voor morgen...
        niet gebeurd dus, heb wel hun gebeld of de arts me morgen ochtend even kan bellen voor als ik hem opkan halen en niet dat ik 7 keer heen en weer rij..
        spannend, en als we hem morgen kunnen halen word dat om half 2. Das wel fijn beetje bijtijds!
        Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Snavel

Wat is dat toch vervelend he,als er belooft wordt dat hij zou bellen en doet dat dan niet.
          Toen je zelf belde, heb je nog gevraagd hoe hij de nacht heeft doorgebracht.
          Ik ben heel benieuwd naar morgen.
          gr van Ziyal

Comment

Hi ziyal!
            Dat is indd heel vervelend, vanmorgen ook niks gehoord..
            Net zelf weer gebeld omdat we gewoon van ver moeten komen wil ik gewoon optijd weten hoe en wat.
            Half 4 kunnen we em ophalen vanmorgen had blue zn elastiekjes eraf getrokken maar het gaat gelukkig goed met hem!

Comment

Wat een boefie.

Ik hoop dat alles goed gegaan is en hij blij is lekker thuis te zijn ;-)
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Thuiskomst

En is hij weer thuis heerlijk he,hoe gaat het er mee laat hij alles zitten?
                Moet hij nu vloeibaar eten hebben, of mag hij gewoon pellets.
                Wat een vragen zal je nu wel krijgen Amezone,maar een teken dat we allemaal met jullie mee leven.
                gr van Ziyal

Comment

Mn kleine kroelkip is lekker thuis!!!!

Ik stond flink te twijfelen of ik hem mee ging nemen want ik vond het toch wel heel erg spannend.
                  maar op het moment dat ie weer geluidjes naar me toe ging maken kon ik het niet laten en ik zei, ja ik neem hem mee.
                  Maar als ik twijfel ergens over kan ik altijd bellen, en als ik het niet vertrouw dan kan ik hem terug brengen, ook in et weekend.
                  de arts heeft alles super goed uitgelegt, ik was zeer tevreden en zag duidelijk al wat meer resultaat.
                  zn ondersnaveltje is geslepen en sluit echt heel netjes aan nu, alleen zn bovensnavel word nu de andere kant opgeduwd.
                  we hebben metacam meegekregen voor als die pijn heeft, dan 4 druppeltjes door de pap heen,
                  Toevallig ik gebruikte metacam voor mn paard en voor mn hond haha, word overal voor gebruikt tegenwoordig.
                  De assistente vond het heel jammer dat ie weer naar huis ging want ze vond hem helemaal geweldig hahaha!
                  Snap ik ook wel het is een allemans vriendje, hij kroelt gewoon heel graag met iedereen.
                  lekker puh nam hem lekker mee naar huis

eenmaal thuis aangekomen hem gelijk uit de bak gehaald en hij zat zooooveel te babbelen tegen me.
                  geen idee waar die het over had, misschien wel een heel verhaal verteld wat er allemaal gebeurd was, whaha!
                  heb nog even met hem gekroelt en geknuffelt en heel schattig, hij wou een kusje geven, dat gaat dus heel moeilijk, hij s dol op kusjes geven! Dus hij stak zn tongetje aan de zijkant van zn bekkie eruit en zei heel zacht ''ha!'' hahahahah zo lieff!!

Op een gegeven moment werd ie moe en genoot ie zo van het kroelen dat ie op den duur maar op mn schoot heeft geslapen.
                  hier wat foto'tjes!
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Het is erg moeilijk om hem nu te voeren merk ik alweer..
                    dit had ik echt niet verwacht, het is gewoon echt lastig om hem die pap te geven en dat baart mij wel wat zorgen..
                    Ik wil wel dat hij normaal op gewicht blijft en normaal blijft eten.
                    Nu geef ik beetje bij beetje pap, omdat hij gewoon niet in 1 keer wil eten hij wilt alleen maar tegen me aan kruipen meer niet, dus het word evenn moeilijk!
                    Als ik morgen het gevoel krijg dat het niet meer gaat breng ik hem direct terug naar de arts, want ik wil niet dat hij alleen maar zn aandacht naar mij geeft maar ook naar zn eten! want das toch het belangrijkste.

Comment

Wat een goeie foto's en idd het is al goed te zien dat de snavel ietsje rechter staat
                      Het zou fijn zijn als het volgende week voorbij is al die ellende.
                      Je zal even moeten zoeken wat het best is met eten, het is maar tijdelijk.
                      Je kan hem ook elke ochtend wegen voor het eten dan ben je wat zekerder..
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Dankje antonia,
                        Vannacht ben ik er nog een x uit geweest om een beetje te geven
                        Vanmorgen half 8 nog een keer om half 12 begon die wel wat meer te eten
                        Om 3 uur ook wel redelijk wat en zometeen doe ik het nog een keer.
                        Alle beetjes helpen.
                        De arts zei dat ie denkt dat hij er nog niet volgende week af mag..
                        Even kijken hoe het verloopt maandag controle en dan horen we meer

Comment

Ik zou jezelf toch ook wat nachtrust geven en niet snachts gaan voeren.
                          Hij gaat er ook aan wennen. Geef voor 00u de laatste voeding en in de
                          ochtend pas weer om een uur of 8, zijn krop moet ook minimaal een keer
                          legen in 24 uur ;-)

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ik vind het heel interesant om het te kunnen volgen.
                            ik wens jullie veel sterkte en succes.

Comment

snavel

Hallo Amezone

Wat knap zeg dat ze dat zo kunnen doen,het ziet er ingewikeld uit zeg.
                              Wel leuk dat ze ook met de operatie foto 's gemaakt hebben.
                              Ik lees dat jij nog pap geeft,maar geef je hem ook nog water?
                              Of krijgt hij met de pap genoeg vocht binnen?
                              Gaat het eten geven al wat beter?
                              Ik wens je veel sterkte ermee.
                              gr Ziyal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ziyal Bekijk Berichten
                                Hallo Amezone

Wat knap zeg dat ze dat zo kunnen doen,het ziet er ingewikeld uit zeg.
                                Wel leuk dat ze ook met de operatie foto 's gemaakt hebben.
                                Ik lees dat jij nog pap geeft,maar geef je hem ook nog water?
                                Of krijgt hij met de pap genoeg vocht binnen?
                                Gaat het eten geven al wat beter?
                                Ik wens je veel sterkte ermee.
                                gr Ziyal
                                Ja kunstwerk he haha !
                                Ik geef hem iindd nog pap omdat hij nu geen pellets meer mag voorlopig
                                Pap geef ik ongeveer op yoghur dikte en warmte 36
                                Het is en blijft ook moeilijk nu heb ik hem op de aanrecht gezet en at beter ik zag dat ie moeite had met zn bekkie open doen dus heel voorzichtig kleine beetjes gegeven
                                Het gaat nu wel beter gelukkig!
                                Groetjes Cassandra

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X