Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snavel Correctie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
    Ik zou jezelf toch ook wat nachtrust geven en niet snachts gaan voeren.
    Hij gaat er ook aan wennen. Geef voor 00u de laatste voeding en in de
    ochtend pas weer om een uur of 8, zijn krop moet ook minimaal een keer
    legen in 24 uur ;-)
    Ik zal erop letten hij at net al beter!!
    Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Update!
      Met blue gaat het goed, hij s nog steeds een kroelkont, en eet kleine beetjes ongv halve bekertje smiddags en verder iets van 30cc.
      Hij wilt constant zn snavel aan me afvegen haha dus elke keer na het pap geven schoonmaken

Comment

Fijn dat het zo goed gaat met hem; zorg je er wel voor dat hij 1 x helemaal leeg is, zijn krop? Wat Antonia zei Anders heb je kans op schimmel in zijn krop.
        Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

interesant om te volgen bedankt dat je dit wil delen en blijf het zeker volgen .
          hoop dat het er gauw weer af mag .
          volgens mij is bleu wel een hele lieve vogel als ik dat zo lees .

Comment

Dankjullie wel voor jullie informatie!

Ik voer nu niet meer voor 00u.
            Blue begint steeds beter te eten, vandaag 90ml op ben echt super blij.
            op dat moment e-mailde de arts me of ik een foto kon sturen.
            Morgen moet hij op controle komen.. Pfff code geel voor het weer, en voor de 3e keer gaan we weer met die stomme rotsneeuw en gladheid naar prinsenbeek toe..
            Als het morgen echt te glad is bel ik het beste af en maak en afspraak voor van de week.

Blue begint met zn ondersnavel te knauwen aan de elastiek, die is inmiddels doorgeknaagt, hij zit nog wel goed verder maar hij moet eigenlijk vervangen worden.
            derstraks dus geprobeerd, begon meneer keihard te krijsen.. uit schrik heb ik het maar zo gelaten, ik durf dat niet en wil hem zeker geen pijn doen!
            ook weet ik dat papegaaien goed dingen onthouden zoals eerder in dit forum.. Ik wil niet dat hij mij als 'schuldige' ziet dus ik laat dat aan de dierenarts over.

naar mijn idee staat het al iets rechter, wat vinden jullie?

Ik hou jullie weer op de hoogte!
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Het is en blijft een enorm kunstwerk!! ziet er goed uit. Hopelijk kunnen jullie morgen gewoon op controle bij Peter. suk6~!
              Ellen & her Parrots

Comment

Door de ijzel etc zijn we helaas niet gegaan
                A.s donderdag gaan we om 10 voor 11
                Heb vandaag bijna de hele dag met blue naar buiten zitten kijken vondtie helemaal geweldig!

Comment

Heel veel succes.

Misschien toch een idee het leren met de elastiekjes, scheelt extra ritjes ;-)

De snavel lijkt echt al wat bijgesteld, weet je ook of het helemaal recht gaat komen
                  of het ergste ?
                  Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Antonia, Ik heb zelf inmiddels de elastiek vervangen eergisteren Ging wel goed, had hem in een handdoek gewikkeld en bleef netjes zitten.

of het goed komt.. de arts zei 50% zekerheid. Dus het is afwachten en aankijken.

Vandaag zijn we voor controle geweest bij Peter, Blue zat er weer flink tegenaan te hikken.
                    Toen ik blue uit de bak haalde en hij zag de arts deedtie zn bekkie al open haha.
                    Hij wou er weer niks van hebben, en begon te bijten en te krijsen,
                    assistente hield blue vast in een handdoek en hij was et er nog niet mee eens.. begrijpelijk :P
                    Toen Blue klaar was rende die heel hard over de tafel terug naar me toe haha!

Omdat Blue zn elastiekjes kapot knaagt heeftie er nu 2 om, en veel meer spanning in de elastiek.
                    je ziet duidelijk dat het verschoven is, zal morgen even een foto maken Das wel leuk om hier te delen!

Vandaag begon blue te niezen en beetje te rillen, heb nu zn bedje warmer gemaakt
                    hopen dat ie niet ziek word..

Comment

Ahh gossie arme Blue, dat het maar snel klaar mag zijn ;-)
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

snavel

Gosie hij gaat toch niet ziek worden he,als je hem mee naar buiten neemt doe je dan wat over de kooi of gaat hij zo mee de kou in?
                        Hoop dat het er gauw op zit voor blue wand het lijkt me toch niet zo makkelijk met je snave bijnal dicht te zitten.
                        En jij hebt het er maar druk mee,maar als het maar goed komt dan heb je er alles voor over.
                        Hoelang gaat het nog duren? Ik ben heel benieuwd naar je foto en sterkte met blue.

Comment

Zoals beloofd hier de foto´s van de dubbele elastiekjes,
                          had het ineens heel druk deze dagen dus het liep even uit!

Blue niest niet meer gelukkig Ps Ziyal, wij hebben hem in een plasticke grote bak met zaagsel erin, en daarover heen hadden we een deken voor buiten!
                          misschien toch ergens een beetje getocht. maar het is al over!

Hier de fotos!

Ik heb trouwens 1 foto waar ik zn snaveltje kriebel, vind ie lekker, maar precies van de kant genomen waar het al vervormd is.
                          Dat witte op zn snaveltje, vanaf daar is die al gevormd! dus het oude plekje van zn neusje
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Jeee wat gaat dat hard zeg.
                            En hij eet goed, flink gevulde krop

Ken je papegaai

sigpic

Comment

dat wou ik ook zeggen, zijn buikje is goed rond.
                              fijn dat het goed gaat en dat hij zich er ook bij neer legt

Comment

ziet er goed uit!!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X