Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snavel Correctie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

snavel

Dat gaat zo de goede kant op zo te zien geweldig hoor.
    En dat Blue het ook goed laat zitten. sterkte verders met Blue.

Comment

Ziet er echt goed uit! Petje af voor jullie allebei!

Comment

Oh je ziet al dat het snaveltje wat rechter sta, of ligt het aan de foto?
        Vind het heel sterk van je dat je er zo rustig onder kunt blijven,
        vrees als 1 van mijn 2 zo'n harnasje rond zijn snavel steekt ik echt zou reageren op elk piepje ze maken.
        Super zielig! maar ik ben ook een softy 1ste klas

maar je ziet dat hij het al gewoon word, ik hoop dat het het gewenste effect geeft
        Ik heb bewondering voor jullie beide!
        Paco & Sjaakie

The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

Comment

Hallo,

Ik lees dit topic mee, fijn dat het zo goed gaat, mooi als je resultaat ziet, dit geeft extra motivatie, trouwens een prachtige ara.

Mvg Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Dankjullie wel voor alle leuke reactie's :d

Ben ook heel blij ermee net de arts gemaild en die zei ook dat het wat rechter staat
            A.s donderdag hebben we weer een ritje prinsenbeek *zucht* maar we hebben et er voor over!
            Dan zal de elastieken wel weer wat strakker gezet worden aangezien die snavel schuift.
            Blue word nu ook weer de oude en is niet meer zo schokkerig, de kleine heeft zn babbels bij zich en speelt heel veel.
            Hopen dat ie gauw weer in zn kooi mag!
            Hij wilt nu ook constant kusjes geven maar die pennen in me gezicht vind ik niet zo fijn hahaha!
            Verder is et een droppie en heb ook nergens spijt datk het schevebek kuikentje heb gekocht

Jullie horen het weer!
            Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Wat fijn dat ie er zelf toch best vrolijk onder is

En die pennen.....die neem je maar voor lief hoor, moet hij ook
              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Hoi Cassandra, wat een mooi koppie krijgt Blue en ik ben zo blij voor je dat het zo goed gaat.
                Toch een behoorlijke ingreep hoor voor jullie beiden, Je moet er toch maar even aan gaan met al die ijzertjes en angst dat ie af kan vallen, infectie krijgt en noem maar op. Fijn hoor zo.

Nu jij nog, wanneer gaat dit gebeuren? Of moet ik daar maar niet over praten?
                groetjes Ria

Comment

Nou indd antonia haha!

Bedankt voor je berichtje ria!
                  Ikzelf ben vorige week naar de orthodontist geweest voor fotos en afdrukken van me tanden etc
                  Vanmorgen moestik terug komen voor bespreking
                  Toen ik de afdrukken zag dacht ik Sodeju! Das recht!
                  Mijn bovenkaak is ook wat breder althans me kiezen etc zijn inmiddels geschoven en heb een bredere lach had zelf altijd zon smal bekkie
                  Ondertanden staan ook recht ennu in de orginele stand zoals het eigelijk hoord
                  Maar het staat allemaal goed k moest eigenlijk 1,5 jaar beugelen maar heb nu sinds september me beugeltje en ben noual klaar
                  Morgen en afspraak maken met de kaakchirurg om de operatie in te plannen en voor bespreking

Heb er opzich wel zin in heb onwijs luie onderkaak en me gewrichten zijn ook zo oververmoeid
                  Het vervelende alleen nu is is dat ik me voortanden niet op elkaar kan zetten en alsje daarop gaat letten word je er best chaggerijnig van hahaha

Ben benieuwd wanneer ik mag! Ben stiekem toch ook wel een beetje bang hoor hihi

Comment

Straks 2 knappe bekkies naast elkaar!
                    Jullie zijn beide kanjers. Groetjes!
                    Koko en Duckie

Comment

Als jullie beide klaar zijn wil ik ook een foto zien van jullie beide ;-)
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ben ik ook wel benieuwd naar Anthonia! Heel veel succes allebei, maar dat gaat zeker helemaal goed komen, jullie zijn in goede handen.

Comment

Dankjullie wel
                          Die foto kunnen we natuurlijk er niet buiten laten vallen
                          Ik zal ook nog een foto van ons samen morgen maken is wel leuk 2 beugelbekkies haha

Maandag mag blue zijn elastieken eraf en als het mee zit volgende week zatterdag de beugel af!
                          Nou en bij mij pas 16 mei en gesprek bij de chirurg echt stom zolang wachte

Comment

Het gaat gelukkig snel met Blue, voor jouw duurt het helaas wat langer. Ik zal voor jullie duimen. Gr.Ellen
                            Minni Micky Kimo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amazone Bekijk Berichten
                              Dankjullie wel
                              Die foto kunnen we natuurlijk er niet buiten laten vallen
                              Ik zal ook nog een foto van ons samen morgen maken is wel leuk 2 beugelbekkies haha

Maandag mag blue zijn elastieken eraf en als het mee zit volgende week zatterdag de beugel af!
                              Nou en bij mij pas 16 mei en gesprek bij de chirurg echt stom zolang wachte
                              Fijn dat het zo goed gaat...
                              Ellen & her Parrots

Comment

Inmiddels zijn de elastieken va blue eraf.
                                Het staat nog steeds goed hopen dat die pennen er snel afmogen
                                Blue word ineens heel bijterig.. echt gemeen hij zoekt echt de stukjes op om te bijten
                                Nu roep ik telkens nee! En zet em dan ergens anders neer.
                                Maar vind hetwel vervelend dat ie zo bijterig is.. misschirn is die het toch allemaal wel zat ook omdat ie in een bak zit ipv in de kooi..
                                Dat ie zich toch heel erg verveelt nog.
                                Hoop dat alles snel voorbij is want het word er nou niet bepaald beter op kwa gedrag haha

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X