Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vakantie opvang in belgie voor een blauwgele ara.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie opvang in belgie voor een blauwgele ara.

Binnenkort willen we enkele dagen op vakantie, maar wat met onze yaro..is er iemand die een goeie betrouwbare vakantie opvang kent?

hij zou wel hier mogen komen maar ik woon wel ongeveer 5 kwartier bij je vandaan.

Comment

Ga vooral NIET naar het "papegaaienhotel" in Malle. Het is er ronduit smerig ! Hun eigen vogels zitten er gewoonweg miserabel bij.
      Ik breng mijn meisjes (een amazone en een boertje) naar Budel (NL - maar net over de grens bij Neerpelt). Het is daar kraaknet, ruim en met veel lichtinval. Als je interesse hebt stuur ik je graag het adres. Je moet wel je eigen kooi meenemen, maar dat vind ik een zeer groot voordeel !

Comment

Hoi is die papegaaienopvang in budel een huisdieren pension?
        ik wil mijn papegaai in de zomer naar het huisdieren pension in budel brengen...
        het pension heet de dierenvriend in&uit trouwens.
        het is voor mij de eerste keer dat ik hem daarheen breng.
        dus ik wil graag weten of je ervaring hebt met dit pension.

Comment

Ik woon niet zo ver van je vandaan... (Lier)
          Misschien een optie om hier te proberen?
          Gewoon thuis bij me..
          mijn grijsje is getest en is gezond.
          Is jouw ara getest?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door liset90 Bekijk Berichten
            Hoi is die papegaaienopvang in budel een huisdieren pension?
            ik wil mijn papegaai in de zomer naar het huisdieren pension in budel brengen...
            het pension heet de dierenvriend in&uit trouwens.
            het is voor mij de eerste keer dat ik hem daarheen breng.
            dus ik wil graag weten of je ervaring hebt met dit pension.
            Ik ben daar supertevreden van !
            Ik ben een dik jaar geleden op 't onverwacht eens poolshoogte gaan nemen en het was daar kraak-en-kraaknet. Ze werkt met een afgesloten ruimte met veel licht en lucht - warm in de winter en koel in de zomer. Hilde is een rustige en aardige dame die echt wel weet hoe ze mijn meisjes moet aanpakken. Mijn boertje is ondertussen dikke vriendjes met haar . Ze zijn ondertussen al minstens 5 of 6 keer in de opvang geweest (2 keer een langere periode omwille van vakantie en de andere keren voor enkele dagen als ik op zakenreis moest). De allereerste keer liet ik mijn meisjes voor 1 week met een klein hartje achter - hoe zouden ze zijn als ik terugkwam... Maar, dat waren zorgen om niks. Mijn amazone (Lola) zat er duchtig op los te kletsen toen ik de hoek om kwam. Ik heb ze even enthousiast weer mee naar huis genomen als ik ze een week eerder in Hildes handen had achtergelaten.
            En zoals ik eerder al zei : ik heb mijn eigen kooi, zitstokken en speeltjes meegenomen. Als je je gaaien de allereerste keer bij haar onderbrengt, dan maak je een soort draaiboek voor Hilde. Hierin staat beschreven wat je maatjes graag eten en wat niet - hoeveel ze eten en op welk ritme - hun do's en don'ts... Echt... ik ben super tevreden van dit opvangadres. Zeker in België is het niet makkelijk om een perfect opvangadres te vinden. Je wil niet weten wat voor holen ik allemaal ben tegengekomen op mijn zoektocht !!
            En wat ook mooi meegenomen is : Hilde is helemaal niet duur ! Ik betaald voor mijn 2 meisjes samen 5€ per dag. Maar dat is ECHT van ondergeschikt belang voor mij. Ik betaal met de glimlach het 5-voudige als ik weet dat Lola en Robin minstens even goed zitten als ze thuis bij mij zouden zijn.

Comment

Zoals onder aangeboden staat bied ik aan dat gaaien hier mogen logeren zodat ze niet in hotels en vakantieopvangen terecht komen. Je loopt daar altijd risico op ziektes. Heb hier nog een blauwgele dus kan goed met ze overweg.
              Nikki
              Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Nou dat gaat goed komen dus

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X