Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onderzoek door studenten Agro- en Biotechnologie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• onderzoek door studenten Agro- en Biotechnologie

op verzoek.

Beste

Samen met 3 medestudenten voer ik een onderzoek naar Ara's die bij particulieren gehouden worden. Aangezien uw website en uw forum bij dit onderwerp aansluiten en u al een groot medium heeft kunnen ontwikkelen, zou u ons enorm helpen indien u de link van onze enquête kan verspreiden tezamen met onderstaande tekst:

Beste lezer,
    Mijzelf en 3 andere studenten uit Agro- en Biotechnologie doen een onderzoek naar Ara's voor het opleidingsonderdeel project. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld. We zouden liefst zoveel mogelijk respons willen krijgen aangezien dit onze resultaten enkel ten goede komt. De enquête duurt zo'n 10 minuten en is specifiek bedoeld voor Ara's. Gelieve de enquête in te vullen per vogel.
    Alvast bedankt!
    https://odisee.eu.qualtrics.com/jfe/...OCrTR8pzpzXOeN

Indien u bovenstaand tekstje met link wil publiceren, enorm bedankt! Zo niet, toch bedankt om deze mail door te nemen!
    Alle betrokkenen die de enquête invullen kunnen ervoor kiezen om op de hoogte gehouden te worden van onze resultaten.

Met vriendelijke groet

Ellen Peirsman - student Agro- en Biotechnologie Odisee - 2de jaars bachelor
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
X