Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

! Blauwgele ara Rocky (20jr) GEZOCHT in Stadskanaal !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ! Blauwgele ara Rocky (20jr) GEZOCHT in Stadskanaal !

Hallo!

Mijn man en ik waren 5 jaar geleden door omstandigheden gedwongen om een nieuw huis voor Rocky te zoeken. We kregen toen aangeboden om contact te houden, maar mijn man vond het te moeilijk en wilde het liever niet. Dat is nu dus anders. We zouden heel graag willen weten hoe het met haar gaat.

Nu zijn we intensief op zoek naar Rocky en haar eigenaar. De mails van 2012 zijn helaas allemaal weg omdat mijn man naar Outlook is overgestapt. Hij is ALLE mails sinds 2000 tot 2014 kwijt en Microsoft kan er niets aan doen kregen we te horen.
    Marktplaats heeft mail-geschidenis alleen tot 2013 nog :/
    Mevrouw (koper) woonde in een hoekwoning in Stadskanaal en had heel veel dieren incl. een kale raskat. Toen Rocky bij ons kwam was ze half kaal en niet tam. Toen ze ging verhuizen had ze al een laagje grijze veertjes en er kwamen al een paar gele pennen. Ze was ook al aardig tam. Ze plukte helemaal niet meer. Als ze niet meer geplukt heeft dan is ze nu waarschijnlijk helemaal compleet en mooi. Op de foto lijkt ze groen maar ze is gewoon mooi blauw en erg groot voor haar geslacht. Wij weten ook niet of ze nu nog Rocky heet.

Wie o wie weet ons te helpen?

Wij willen haar namelijk heel graag bezoeken en zien of het goed met haar gaat. Mijn man zit er echt mee... en ik eigenlijk ook. We zouden alle hulp erg waarderen.

Met vriendelijke groet,
    Eli

Het was een lastige zoektocht maar WE HEBBEN HAAR GEVONDEN!
    :bl

Comment

dat is heel mooi, hoop dat verdere contact naar tevredenheid blijft.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X