Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed huis gezocht voor kruimeltje blauw gele van 2 jr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goed huis gezocht voor kruimeltje blauw gele van 2 jr

Goed huis gezocht voor kruimeltje

Tot groot verdriet moeten we op zoek naar een goed huis voor onze ara we willen hem weg doen..verkopen... helaas is het te druk voor hem in ons huis..2 drukke kids en een baby gaat niet heel goed samen met de ara...

Hij praat beetje
    Hij is lief
    Hij bijt niet*
    Niet kaalgeplukt
    Knuffelt graag
    Geeft kusjes
    Is geknipt
    Heeft papieren en ring.

Hij neemt mee zijn grote java boom voor overdag en zn kooi voor de nacht.. en speeltjes voor te ammuseren...

Bij de verkoop heb ik 1 voorwaarde en dat is bij de winkel waar ik hem gekocht heb en waar hij gewend is geknipt te worden een kort gesprek dat iedereen krijgt dat bij aanschaf van een papagaai daar en ik wil dat onze goed terecht komt vandaar dat ik dat gesprek daar ook wil voor t nieuwe baasje..*

Ik wil niet op marktplaats of iets verkopen of een handelaar want hij verdiend liefde!! En moet geen kaalgeplukte schreeuwende en bijtende vogel worden... dit alles heb je zelf in de hand en ik kies voor een goed baasje

0623879824
    Niet mailen of hier berichten ik kijk niet zo vaak erop
    Graag bellen

Sms of whats app kan je 24/7 sturen 100%andwoord

Bedacht

Ik wil er toch even aan toegeven dat de gedachten om hem weg te doen niet goed waren we willen het toch nog ff proberen om op een of andere manier hem toch te kunnen houden

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X