Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lieve baasje gezocht voor Ara Moseley

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lieve baasje gezocht voor Ara Moseley

Met heel veel verdriet moet ik helaas mn meisje Moseley wegdoen. Zij en mn man kunnen niet met elkaar opschieten en helaas ben ik genoodzaakt en nieuw huisje voor haar te zoeken.Moseley is geboren in mei 2016, ze is dus nog best wel jong. Ze is tam en super speels. Wel vind ze nu al niet iedereen even aardig en heeft een pittig karakter. Ze zegt hallo en geeft kusjes en ze fluit mooi. Ze probeert te praten maar dat is nog in de brabbel fase.Thuis bij mij is ze helemaal vrij. Als ik thuis ben mag ze bijna altijd uit de kooi, dat moet bij haar nieuwe baasje ook kunnen.Moseley is een druk meisje, ze kan gillen en als ze de kans krijgt om meubels te slopen dan zal ze dat ook doen. Behang pulken is ze ook goed in. Dus haar nieuwe baasje moet wel flexibel zijn.Ze vraagt veel aandacht en het geven van aandacht vind ik super belangrijk. Ze moet onderdeel zijn van de familie. Liever geen huis met kleine kindjes. Ze zal daardoor schreeuwerig worden en ik zou het erg vinden als ze een keer zou bijten en ze daardoor weg zou moeten. Het moet een stabiel huis zijn waar ze voor altijd mag blijven.Verder moet ze in een huis wonen met een tuin. Of je zou veel met haar kunnen wandelen. Want ze houdt van buiten zijn. Let wel op dat de buren niet klagerig zijn, want ze maakt veel geluid en als je geen flexibele biren heb, dan kan ze ervaren worden als overlast. Bij mij mag ze schreeuwen, de buren hebben daar geen moeite mee.Ze is getest en heeft een certificaat. Ze is geringd. Heeft een mooi vacht en is gezond.Je krijg alles mee, haar kooi, haar boom en trap.De prijs is bespreekbaar. Het gaat bij mij om een veilig, lief huis.Graag via hier reageren.

Ze heeft voorlopig nog instagram account Moseleyff, daar kan je zien hoe lief ze is en wat voor een band we hebben. Als.ze een nieuw huisje heeft, dan zal ik haar account verwijderen

Triest weer dit.

Ik zou de man eruit gooien.
    Kan me bijna niet voorstellen dat dit aan de vogel ligt, hooguit aan de opvoeding.
    Ik neem aan dat het om een blauw-gele ara gaat ?

Succes
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
      Triest weer dit.

Ik zou de man eruit gooien.
      Kan me bijna niet voorstellen dat dit aan de vogel ligt, hooguit aan de opvoeding.
      Ik neem aan dat het om een blauw-gele ara gaat ?

Succes
      Ze is inderdaad een blauw gele ara. Het heeft meer te maken dat mijn man zich aan haar irriteerd, het liefst haar in de kooi heeft omdat ze overal aan wilt knabbelen. Ze maakt te veel geluidjes dat is voor hem ook storend en daarnaast is het zijn huis. Maar ze.verdiend gewoon een beter huis.

Comment

Ze verdient zéker een beter huis.
        Wel jammer dat je man niet eerst heeft nagedacht voor hij een ara in huis nam. Dit soort dingen horen er over het algemeen wel bij.

Ik heb oa vier ara's in huis...
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X