Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welkom's cadeautje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Welkom's cadeautje...

    Mn kleine baby blue snapt nog niet dat ie netjes op de papegaaienstandaard moet blijven zitten......

    Elke dag krijg ik wel wat nieuws in me kamer en dan nog zo kijken als of die niks verkeerd doet!


    komen er meer mensen met zulke verassingen binnen? haha!
    Bijgevoegde Bestanden
    Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

  • #2
    Die 2 de foto....ooh wat een onschuld.....heb niets gedaan, ben de liefste van de hele wereld...

    Comment


    • #3
      Ja leuk is dat he! hahahahaha
      moet altijd wel lachen om dat koppie van hem!
      Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

      Comment


      • #4
        op zon lief kopje kan niemand boos worden volgens mij

        Comment


        • #5
          Hou je maar vast, vele verrassingen zullen nog volgen,het zijn echte ontdekkingsreizigers, ik wil je niet de les wil leren, maar zorg dat Blue niet bij de tabak zelf komt, dan is het gelijk de laatse verrassing voor jou en Blue.
          Tabak is voor kleine mensenkinderen dodelijk en voor papegaaien zeker.

          Groetjes Julia
          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

          Comment


          • #6
            Dankjullie wel!

            De tabak ligt er niet bij, die lig netjes in de kast, alleen de filters stonden nog op de kast!
            natuurlijk heel leuk om aan te friemelen.

            Ben benieuwd welke verassingen nog meer komen!

            ik heb a.s vrijdag ook een verassing voor hem, zijn nieuwe kooi komt!
            meneer kan niet op de standaard blijven zitten, dus moeten we maar een nieuwe kooi aanschaffen!
            Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

            Comment


            • #7
              Lieve foto's!
              Ellen & her Parrots

              Comment


              • #8
                Ze kunnen in zeer korte tijd veel aanrichten hoor, ik zou 'm niet te lang alleen laten ;-)

                Ik ken ara's die altijd los zitten, waarvan eentje nu 27 is en er zelden tot nooit af komen,
                maar ik zelf zou het niet durven met die boeven van mij
                Gevaar zit in een klein hoekje...
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                Ken je papegaai

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Haha lekkere boef is het zo te zien! Mijn ara maracana Fleur zit 24/7 los in de kamer maar Nikki (blauwgele ara) kan dat echt niet hoor. Teveel energie, te nieuwsgierig en als ik haar los laat zitten lijkt het alsof er een sloopkogel door de kamer heeft gezwaaid...
                  Nikki
                  Fleur

                  Zazu & Zoë (forpusjes)

                  Comment


                  • #10
                    on topic voor Jose: [Teveel energie, te nieuwsgierig en als ik haar los laat zitten lijkt het alsof er een sloopkogel door de kamer heeft gezwaaid...[/QUOTE]
                    waar blijft je foto, Jose? thema slopen, wil dit wel eens zien.

                    Comment


                    • #11
                      Oei dan moet ik eens goed zoeken of ik daar foto's van heb. Nikki zit inmiddels al maanden in de kooi (alleen als ik niet thuis ben) en om haar nu haar gang te laten gaan voor een wedstrijd voel ik weinig voor hahaha!
                      Nikki
                      Fleur

                      Zazu & Zoë (forpusjes)

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse

                      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                      Working...
                      X