Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekkerrrrrrr palmnoot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Lekkerrrrrrr palmnoot!

    Ik weet niet wat jullie ervaring is maar Rio wordt helemaal hyper wanneer hij een palmnoot krijgt. Hij stort zich volledig op de palmnoot en houdt niet eerder op of de palmnoot moet geheel op zijn. Nou ja op, meer dan de helft ligt natuurlijk op de grond. Hij geniet er erg van en ziet er na afloop niet uit! Gele snavel en pootjes.

    Hieronder Rio in "actie"!

    image.jpg

    Groetjes Christa
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Leuk he hoe ze daarmee bezig zijn .
    Had ook een foto van Kimo kunnen zijn, palmnoot wordt overal aan af gesmeerd, dus de hele omgeving is geel en vet.
    Minni Micky Kimo

    Comment


    • #3
      Hier precies hetzelfde. Ze krijgen er iedere dag 1 en de hare direct vallen als ze ziet dat Kiki er ook een heeft om die van Kiki af te pakken. Kiki gaat daarna naar de grond en pakt de gene die Kaatje heeft laten vallen. lol. Ik geef Kaatje dus de grootste, want wil dat Kiki deze krijgt, en dit lukt op deze manier goed. Kiki voert Kaatje daarna weer, vandaar deze handeling.

      Inderdaad, alles zit daarna onder de gele drap. De poep/pies is later ook geel gekleurd.

      Smullen en dan de stofzuiger weer aan het werk zetten.

      Comment


      • #4
        Leuk en gezond . Doet hij dat met de walnoot ook, denk het wel he

        Comment


        • #5
          Dat denk ik ook elke keer, Ellen 68, als ik een foto van Kimo voorbij zie komen en hoe jij zijn gedrag omschrijft. Is natuurlijk ook wel logisch aangezien het beide Maracana's zijn maar zoals ik al schreef qua gedrag lijken ze ook erg op elkaar.

          Riab dat moet een erg komisch gezicht zijn als je gaaien zo in de weer zijn met de palmnoten.

          Andere noten vindt Rio ook wel lekker maar voor een palmnoot gaat hij echt uit zijn dak.

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X