Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ladder.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuwe ladder.

    En ook voor Mus is Huub aan het knutselen geweest.
    Morgen nog iets maken dat de ladder wat schuin komt te staan.

    Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

  • #2
    mooi hoor,ben wel benieuwd hoe lag die heel zal blijven

    Comment


    • #3
      Wij zijn ook benieuwd Milaja.

      Maar er liggen nog onderdelen genoeg om ze te herstellen.

      En soms breekt ze iets stevigs af in no time, en iets waarvan je denkt dat heeft ze meteen stuk, dat laat ze dan heel.
      Gekke vogel, ons Mus. Maar wel een schatje hoor.

      Comment


      • #4
        haha,die van mij laat maar weinig heel,vaak een spoor van vernieling zeg maar als ze stiekem van haar plek is geweest,zelfs die ophang sluitingen voor speelgoed die je vast draait heeft ze binnen mum van tijd los en is het stuk of ligt het op de grond
        zeker iets van hout is niet veilig,ze heeft een grote schommel en had daar paaltjes voor van 5 cm dik en elke ochtend was die door de midden,heb nu een dikkere boomtak en die gaat nu al even mee gelukkig want ze schommelt zo graag
        ze kreeg zelfs de pluggen uit het plafond waardoor ze wel eens zelf naarrio.jpg beneden kukelde

        Comment


        • #5
          Leuk gedaan
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

          Ken je papegaai

          sigpic

          Comment


          • #6

            Wat komt me dat allemaal heel bekend voor. Ach die blauwgele rakkers, het zijn echte deugnieten, altijd weer in voor kattenkwaad.

            Die sluitingen, ja, die doet Mus ook snel los hoor, bajonetkoppelingen die bijt ze gewoon stuk, en ook hier pleurt er ook al wel eens iets naar beneden. Soms inclusief Mus. En dan zit ze daar verwondert te kijken. Ben wel altijd blij dat ze zich niet bezeerd.

            Ook zwieren daar houd Mus van, ze heeft een kleine slaapzwier waar ook al meerdere stokken in gestoken hebben, de slijtstokken die daar normaal in moeten, die kopen we al lang niet meer, want dat is een te dure aangelegenheid.
            Huub heeft een heel grote zwier gemaakt van wilgenhout, die is de breedte van haar hok, op de foto's waarop ze haar ladder verkent en op de zijkant van haar hok hangt, zie je die zwier. Helemaal uit dikke stammen wilgenhout. Die houdt ze voorlopig wel heel.
            En lachen dat ze doet als ze daar op zit te zwieren, en babbelen dan, pppffff, niet te doen.

            Ach, ik ben blij want ik heb gelukkige vogeltjes.


            Jij hebt ook een mooi speelplekje voor jou knapperd. Is het ook een meisje? En hoe heb je die genoemd? Ben nieuwsgierig.

            Comment


            • #7
              het is ook een meisje ja genaamd rio
              als ze iets sloop en laat vallen zegt ze o o,en als ze zit te gillen zegt ze hou op kappen pas op hoor,ze weet precies wanneer ze stout is en gaat dan ook hard lachen
              als ze schommelt gaat ze soms zingen la lalalala,dat doet ze ook als een andere fluit want dat kan ze niet en wil dan toch meedoen
              ik zing en fluit vaak met de gaaien en dat vindt ze heel leuk

              Comment


              • #8
                Ooowww wat geweldig toch, je hebt er echt heel veel plezier van.

                Als ik op de hond roep en die komt niet meteen dan hoort Mus dat aan mijn stem en dan zegt ze steevast.... Allé Happy kom nu, allé Doeme. Trut. Doeme. Erg hè.
                Of als ze je eens stevig knijpt met haar bek dan zeg ze... oeps, auwww, en dan lacht ze ook.
                Mus is een echte spraakwaterval. Soms zou ik er een aan en uit knopje op haar willen.
                Fluiten doet ze niet dat doet Gizmo, de amazone en ook Tijl de kakariki, die fluit ook wel eens.

                Ze zijn behoorlijk slim die blauwgele dametjes.

                Comment


                • #9
                  van de week bij idioten op de weg,dat is een tv programma waar je allerlei botsingen ziet,zei ze ook o o, of als een andere gaai wat laat vallen ofzo
                  slim zijn zeker
                  ze gaat ook wel eens stiekem van haat plek en maakt dan de andere kooien vaak open zodat ze er allemaal uit kunnen wat op dat moment niet de bedoeling is
                  ook heb ik geen licht meer daar want de plafonnière is er al een tijd geleden van het plafond gesloopt
                  als ik uit de kamer ben gaat ze zich soms aanstellen en roept dan mama help mama,de mafketel

                  Comment


                  • #10


                    Ze zijn echt geweldig.

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse

                    Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                    Working...
                    X