Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

brabbellen van onze ara van 8 wk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• brabbellen van onze ara van 8 wk

onze ara is 8 wk en we hebben haar nu een paar dagen, ze is volgens ons (leeken) behoorlijk wijs want brabbeld onze woorden zoals lekker, kusje en zijn naam al behoorlijk kwa klemtonen na! je kan echt al de woorden uit zijn geluid halen lijkt wel.betekend dit dat hij wel een prater word of immiteerd hij gewoon na in zijn eigen "taaltje". Ook is ze zindelijk al want ze doet haar behoefte niet in haar grote slaapdoos maar alleen op de standaard met onderbak zodra we haar daar zetten, ook bespaard ze ons haar poepje op ons als we haar maar af en toe op de bak vd standaard zetten, helemaal super... we kunnen haar nog niet echt belonen omdat ze natuurlijk nog aan de pap zit dus wilde ik graag weten of er altenatieven zijn op deze leeftijd voor t belonen. vogens de kweker mag hij pas fruit en eivoer met 10/12 wk en dan na 2 wk een bakje pellets ernaast.
    hoor graag van jullie , gr diana

Hoi Diana !
    Gefeliciteerd met jullie ara ben erg benieuwd waar jullie hem hebben gekocht en waarom jullie voor handopfok hebben gekozen !?

Of er alternatieven zijn voor beloningen weet ik eigenlijk niet. Ik zou niet extra pap ofzo geven omdat het de bedoeling is dat hij daar uiteindelijk vanaf komt. Maar wat natuurlijk wel een beloning kan zijn is hem even op zijn koppie aaien of dat hij even bij je mag zitten. Dit zijn net zo goed beloningen.

suc6 met de kleine !
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

we hebben via via een goedaangeschreven particuliere fokker uit de buurt van purmerent (super aardige man )
      hij gaf veel advies en belt regelmatig hoe het gaat enz.
      Daarvoor zijn we bij 4 animals geweest en dennis natuurlijk, ....bij dennis hadden we geen prettig gevoel, kooien smerig met poep en pluis en gewoon een bende vond ik,
      4 animals daarentegen vonden we wel prettig en goed verzorgt, linda hielp ons en kwam gewoon leuk over......tot de verhalen op internet die we lazen.
      toen kwamen we via buurvrouw en viavia in contact met de man waar we nu onze ara van kochten.
      ikzelf heb zoiets van: iedereen moet eten op de plank dus ik heb niks tegen een dennis of 4 animals omdat ze wat verdienen,alleen het moet wel gezond zijn! en dat geld ook voor de fokker waar ik m nu vandaan heb, als ze niet gezond is of iets ga ik terug en laat ik me zeker niet zo behandelen als de verhalen die je hoort en leest over mink of iets.
      waarom handopfok?? ja lijkt mij en is mij gezegt dat de ara dan het meest naar de verzorgers trekt. en wij willen zoenzo geen oudere omdat we ook 2 kinderen hebben die m ook gewoon willen pakken en spelen en lopen etc.
      we zijn er ontzettend blij mee en ze is superrr.
      bedankt voor de reactie maar ik had nog geen antw op dat brabbelen.ahahh

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X