Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ara Maracana

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ara Maracana

Hallo

We hebben onlangs een Ara Maracana aangeschaft nu is hij drie en halve maand, en het gaat op zicht heel goed, en we zijn onlangs van 2 naar 1 keer per dag pap voeren gegaan, hij eet wel af en toe wel wat fruit, noten en ara voer.
    Maar hij blijft echt schooien om elke dag dat papje te geven, hoe lang gaat dat nog duren? Iemand enig idee? Hij is vreselijk lief en begint al te praten

Groetjes, Carla

Met 3,5 maanden hoort deze vogel toch wel zelfstandig te zijn.
    Hoelaat geef je zijn papje? Eet hij goed zelfstandig al? Weeg je hem elke dag, 's ochtends?
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Ara Maracan

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
      Met 3,5 maanden hoort deze vogel toch wel zelfstandig te zijn.
      Hoelaat geef je zijn papje? Eet hij goed zelfstandig al? Weeg je hem elke dag, 's ochtends?

Hoi

Zijn papje geef ik meestal na 4 uur in de middag, overdag zie je hem wel in zijn bakje rondscharrelen en fruit (druiven het liefst) en walnoten eet hij ook.
      Nee gewogen heb ik hem niet, hij wordt wel groter en breder dat zie je wel.
      Groetjes, Carla

Comment

Om hem volledig zelfstandig te maken, zou ik hem 's avonds voor het slapen gaan, zijn laatste voeding geven. Dus rond een uur of 8. De rest van de dag moet hij zelf eten.
        En ga hem wel wegen, 's ochtends als eerste. Dan heb je het meest zuivere gewicht.
        Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Ara Maracana

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
          Om hem volledig zelfstandig te maken, zou ik hem 's avonds voor het slapen gaan, zijn laatste voeding geven. Dus rond een uur of 8. De rest van de dag moet hij zelf eten.
          En ga hem wel wegen, 's ochtends als eerste. Dan heb je het meest zuivere gewicht.
          Dank je wel voor je antwoord.

Ik zal het zeker gaan doen, overdag hoor je hem niet en eet hij af en toe wat,zodra mijn man thuis komt is het echt bedelen , waarschijnlijk omdat hij hem altijd voert.
          Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat hij normaal zelfstandig gaat eten.
          Het wegen zal ik zeker proberen

Groetjes,Carla

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X