Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn maracana tico

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn maracana tico

hoi hoi,
    ik had nog belooft om fotos van mijn lieve vogeltje te posten ,
    en dat doe ik dan ook maar haha,
    op de foto zit ze lekker boven op de kooi te spelen met haar leukste speeltje: een legen wc rol
    dat vind ze geweldig!
    laat me maar weten wat je van haar vind haha.
    groetjes remon en tico
    Bijgevoegde Bestanden

Lief meisje hoor! Ik heb ook een maracana pop, puur genieten!
    Nikki
    Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Actieve beestjes hé, die maracana's

Comment

Mooie ara

Ik heb er ook 2
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Haha ja actief zijn ze zeker ze is het liefst de hele dag uit de kooi en lekker spelen en slopen vooral dat laatste is ze erg goed in haha.
          Ze is nu 8 maand en is al erg slim praat al een beetje maar is nog heel erg ondeugend, en af en toe een beetje bijterig. Ik vroeg me af hoe je dit goed kunt afleren of er trucs voor zin heb totop heden niet echt een gaai gehad een halsband parkiet en dat was ook gelijk de grootste ik hem hem ook in de woonkamer staan maar hij is niet tam ofzo, hij maakt allee de de mooiste geluiden daarom is coc er nog steeds hij was verwaarloosd enzo je kent die verhalen wel. Maar ik zou graag jullie ervaringen willen horen over hoe je een ara zn bijten binnen de perken kunt houden. Tot allee de spelen en niet hard bijten, maar want echt Door bijten doet ze niet maar je voelt het wel dus mn vriendin is daardoor ook een beetje bang voor der dus zou graag wat tips en trucs en ervaringen horen krijgen van jullie hoe jullie dit hebben op gelost.

Groetjes remon

Comment

Je moet er iig niet bang voor zijn want dan houden ze zéker vol.

Nou zit het ook wat in het karakter van een maracana hoor, de meeste mensen die ik ken
            herkennen dit gedrag wel, zo af en toe happen ze net iets te hard
            Als ik de mijn bijv uit de voliere wil halen en ze happen, doe ik de deur weer effe dicht en
            kom ik later terug, ook je stem wat verheffen wil wel eens helpen maar ook niet altijd, dan
            zeg ik, nee opstappen !! Maarja ..... het blijven maracana's
            Als ze niet wil opstappen, hand tegen d'r buikje en streng zeggen, opstappen.
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

ja dat doe ik dan ook wel maar he is net of ze humeurig is haha .
              dan bromt ze een beetje en dan bijt ze ook maar dan lok ik der met wat eten of een speeltje .
              of moet ik dit juist niet doen? want zou het mooi vinden als ze zonder moeite opstapt!

Comment

Om het te trainen is het ok maar je moet er uiteindelijk naartoe
                dat het ook zonder iets lekkers kan, en volgens mij kan ze het al wel heel goed.
                Als dat zo is is het gewoon haar karakter en zal je er doorheen moeten kijken
                en die hap maar voor lief nemen, gewoon laten opstappen ;-)

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Beetje lastig zelf een filmpje te maken van je bezigheid,
                  maar om je een indruk te geven van hoe ze hier zijn...

http://youtu.be/LJ4H2pG8-sg

Ken je papegaai

sigpic

Comment

hee antonia,
                    dat is precies wat tico ook doet zelfde geluidjes en als die op mn schouder zit doet diedat nie!
                    zal wel een een filmpje uploaden daarvan denk dat het maracana eigen is
                    groetjes

Comment

Daarom dacht ik ook, ik laat het je even zien, het hoort een beetje bij de maracana

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Nou Fleur doet dat niet hoor... Is echt een knuffeltje!
                        Nikki
                        Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Okeeeee, dan heb je idd een erge lieverd

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Nooit geweten dat ze zo bijzonder was joh... is dit echt gebruikelijk voor een maracana? Zal eens een filmpje van Fleur maken binnenkort!
                            Nikki
                            Fleur

Zazu & Zoë (forpusjes)

Comment

Ik heb al een aantal mensen gesproken die me zeiden dat dat ze zo af en toe wat happerig kunnen doen

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X