Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ara maracana kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ara maracana kopen

hallo
    wij willen graag een ara maracana,en zijn overal een beetje informatie aan `t vragen.weten jullie misschien nog goede kwekers,en is 800 a 1000 redelijke prijs?wanneer begint `t broedseizoen?
    alvast bedankt
    groetjes Desire

hallo,

Voor kwekers van de ara maracana zou ik eens kijken op kwekerslijst.nl Daarnaast verkoopt lorre en co geloof ik ook maracana's.

De prijs vind ik lastig schatten de laatste tijd. De prijzen van papegaaien schieten enorm de lucht in. Een jaar geleden kocht je een ara maracana voor gemiddeld 650 euro dacht ik. Dat zal nu indd wel weer een stuk hoger liggen.
    Om hier een indruk van te krijgen kun je eens verschillende kwekers bellen...

Wanneer het broedseizoen precies is weet ik niet. Dat van de ara severa ligt zo rond juli / augustus, dit zou dus voor de maracana ook zo kunnen zijn, maar weet ik niet zeker.

Ben wel heel benieuwd waarom jullie voor de maracana hebben gekozen?

groetjes erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

hey, ik was even aan het kijken op lorre en co.

een beetje onderaan op http://www.lorreco.nl/vogelaanbod.html. zie jem...
      Kan je die iig vragen hoeveel die er voro vraagt .

Comment

hallo,
        alvast bedankt voor jullie reactie`s,
        had indd al op kwekerlijst gekeken maar bij sommige staat internet site maar die doet `t niet meer.lorrenco ook gebeld en die zijn op aanvraag.
        heb 2 emailtjes naar kwekers gestuurd dus is effe afwachten.
        wij hadden gekozen voor de maracana omdat we die toevallig gezien hadden bij 4-animals,Ze schijnen niet èèn kennig te zijn en praten ook goed,ook een ara vinden we schitterde beesten om te zijn alleen zo groot,vandaar deze.
        maar lees wel verschillende verhalen hun drukte,dat valt toch wel mee toch?

Comment

ik heb zelf zowel een severa als een maracana. De maracana is een stuk drukker in zijn doen en laten, altijd bezig met iets, iets te slopen, aan het heen en weer rennen, zit niet zovaak stil dus. Onze severa daar in tegen is veel rustiger, ze gaat sommige periodes lekker rustig bij je zitten, maar kan ook druk zijn hoor.

Groetjes erika
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

Comment

hey, stel dat je weet welke het goedkoopst is, zou ik ook even kijken wat de reacties er van zijn. het kan dan namelijk ook zijn dan je een zieke papegaai koopt terwijl je hem voor bijvoorbeeld €100 meer 100% ziekte vrij koopt. Je kan hem dan natuurlijk wel testen, maar dat kost toch ook aardig wat. Dus ik zou eerst even de reacties afwachten .

succes ermee

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X