Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nobilis hobby kweker gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nobilis hobby kweker gezocht

Hallo allemaal,

Wij zijn al een poosje opzoek naar een hobby kweker van de nobilis ara, we willen er het liefst een die met de hand gevoerd is zodat hij dus vanaf het begin gewend is aan mensenhanden.

We weten dat we hem bijv ook bij een dennis papegaaien kunnen kopen maar ik krijg daar geen goed gevoel bij, aangezien ik die gebeld heb en gevraagd heb of ze daar getest worden op de nodige ziektes en ik dan als antwoord krijg: "dat heeft geen nut dat wij dat doen want je heb levenslange garantie dus als hij dood gaat kom je maar een nieuwe halen" sorry maar zo werkt dat natuurlijk niet het is geen auto die je ff gaat omruilen!

mischien dat we via deze weg een goede kweker kunnen vinden, dus ben je een kweker van de nobilis of ken je een goede laat het ons alsjeblieft weten en eventueel ook het contact info.

alvast bedankt!

Heel goed dat je daar niet bent ingetuind , heb via google gevonden dat daar regelmatig papegaaien dood gaan aan snavel en verenrot.
    Je kan dan wel weer een nieuwe kopen daar met korting , nou zo werkt het niet he.
    Wij hebben onze papegaai ook bij zo iemand gekocht , hebben de papegaai nog niet thuis maar gaat nu al niet zo lekker met haar.
    Dus hoop dat ze straks wel gezond bij ons thuis kan komen wonen zonder pbfd.
    Ik zelf heb vandaag geinfromeerd bij Lorre & Co en dat is een betrouwbare kwekerij / verkooper.
    Hij smeert je niet zomaar wat aan en helpt je overral mee.
    Zolang je maar een gezonde papegaai koopt bij een goeie kweker.
    Hij zei ook tegen mij , je hoeft niet persee bij mij een papegaai te kopen ook al koop je hem ergens anders ik wil je wel helpen met alles.
    Ook de namen van goeie kwekers door geven enz.
    Dus neem even een kijkje op http://www.lorreco.nl/ en kijk van daaruit even verder.
    Bellen voor informatie kan altijd toch , teminste als in de tussentijd nog geen Nobilis hebt aangeschafd

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X