Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ara maracana

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ara maracana

Hallo,

Even een wat vraagjes,
    Wij hebben een jonge grijze en willen graag er een kromsnavel bij,
    we hebben al een hoop info opgezocht maar ik wil graag nog wat meer info over de ara maracana, het liefst van mensen die er zelf ook 1 hebben.hoe zij het ervaren.
    En zijn er hier nog mensen die ook een combinatie hebben met een grijze.

Tevens hoop ik dat er ook mensen zijn die goeie kweker kennen want ik heb het totaal niet op grote winkels, nl. slechte ervaring met een grote in Den haag omdat we wel info vroegen maar niks kochten.

Ik hoop van jullie te horen,

een maracaantje is een pretige vogel voor in huis .en samen met een grijze is geen probleem .maar dat lig wel aan de vogels zelf of die elkaar wel willen .

ik ken een kweker die op dit moment nog 1 jong van 5 weken heb zitten die zit nu bij een baby grijze roodstaart.hij ga wel pas weg als hij zelfstandig is.

Comment

Wij hebben een ara maracana, ik zelf vind het een erg leuke vogel !
      De maracana is een drukke vogel die altijd wel ergens mee bezig is, lekker spelen en ravotten en natuurlijk slopen. Ook een aantal woortjes praten kan ie wel, maar daarnaast kan hij ook een behoorlijke schreeuw produceren die wij echt wel een paar keer per dag horen.

Let er bij een ara maracana wel op dat je de juiste papieren erbij hebt. Voor de maracana heb je cites papieren nodig !
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X