Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

naar bed naar bed....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • naar bed naar bed....

    Hallo,

    Ik heb een goede manier ontdenkt om mijn Ara te laten slapen. Iedere avond zit mevrouw op de standaard in de kamer gezellig bij ons. Na een paar uur en om altijd om dezelfde tijd gaat ze terug naar haar kooi.
    Ik zeg dan "ga je mee slapie doen"en ze reageert meteen met 'kom maar' dan stapt ze op mijn arm en kan ik haar terug in de kooi zetten.

    Ik dek de kooi helemaal af met een deken en dit doe ik ook met mijn amazone gaai. En doe het gordijn in de kamer dicht.
    En dan zet ik een speeldoosje met een slaapliedje aan en dan is het binnen no time stil.

    Werkt geweldig
    groetjes van Skippy en Lorre

    Marjon

  • #2
    Lachen, werkt het bij kinderen (soms) ook
    pas maar op dat je zelf ook niet in slaap valt, hahaha

    Comment


    • #3
      Nee, gelukkig is dat niet het geval.

      Soms heb ik het idee dat ik een kind heb van 3 a 4 jaar, en die inteligentie hebben Ara's ook
      groetjes van Skippy en Lorre

      Marjon

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Skippy
        Hallo,

        Ik heb een goede manier ontdenkt om mijn Ara te laten slapen. Iedere avond zit mevrouw op de standaard in de kamer gezellig bij ons. Na een paar uur en om altijd om dezelfde tijd gaat ze terug naar haar kooi.
        Ik zeg dan "ga je mee slapie doen"en ze reageert meteen met 'kom maar' dan stapt ze op mijn arm en kan ik haar terug in de kooi zetten.

        Ik dek de kooi helemaal af met een deken en dit doe ik ook met mijn amazone gaai. En doe het gordijn in de kamer dicht.
        En dan zet ik een speeldoosje met een slaapliedje aan en dan is het binnen no time stil.

        Werkt geweldig
        Haha geweldig!
        Hoe kom je erop??

        Comment


        • #5
          hahaha wat lief!
          Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse

          Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

          Working...
          X