Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen een Ara en Grijsje samen gehouden worden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kunnen een Ara en Grijsje samen gehouden worden?

    Hallo,

    Wij hebben een grijze roodstaart van 4-5 maanden oud. Het lijkt ons leuk hier een jonge ara bij te nemen. Overdag samen op de boom en apart slapen. Kan dit zonder problemen? Zijn er dingen
    waar we op moeten letten?

    Ik zal deze vraag voor alle zekerheid ook in het "grijzen" gedeelte stellen op dit forum.

    Ik hoor graag jullie suggesties!

  • #2
    Hallo,
    Ik raad niet aan om deze 2 vogels samen te zetten. Het zou wel goed kunnen gaan, maar houd er wel zicht op.
    Ruzie krijgen kan namelijk altijd gebeuren en dan is het wel duidelijk wie er de meeste schade kan aanrichten.

    Succes
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Lowa
      Hallo,

      Wij hebben een grijze roodstaart van 4-5 maanden oud. Het lijkt ons leuk hier een jonge ara bij te nemen. Overdag samen op de boom en apart slapen. Kan dit zonder problemen? Zijn er dingen
      waar we op moeten letten?

      Ik zal deze vraag voor alle zekerheid ook in het "grijzen" gedeelte stellen op dit forum.

      Ik hoor graag jullie suggesties!

      Hallo,

      Ik raad het af om een grijze roodstaart en een ara bij elkaar te zetten. Dit omdat een congo grijze roodstaart valt onder de stofvogel en een ara een stukker minder. Dat zou minder goed voor de ara zijn.

      Succes ermee! groetjes

      Comment


      • #4
        Zou het afraden. De ara is 2x zo groot. Maar ik ken wel iemand die een grijsje en ara heeft. Maar die hebben aparte kooien en aparte speelbomen.

        Succes want het is uiteindelijk jou beslissing!
        He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse

        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

        Working...
        X