Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Ik zou graag willen weten of je een worm infectie kunt zien in de ontlasting.
Kimo speelt graag buiten en in het gras vandaar mijn vraag.
In bijna alle gevallen is het niet te zien met het blote oog, ontlasting zal microscopisch gezien moeten worden, 1 of 2 x per jaar een poepje opsturen, niet zomaar gaan behandelen.
Als er katten of honden plassen/poepen zou ik voorzichtig zijn met de papegaai daar te laten scharrelen, of nog beter helemaal niet.
Mvg. Julia
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>
Dank je wel voor je antwoord. Gelukkig geen last van katten
en honden. Voor we op vakantie gaan ga ik nog met Kimo naar de va, en laat alles controleren
Bedankt voor de uitleg van het versturen.
Dat ik met Kimo naar de va gaat komt omdat hij nu 6 mnd oud is, ik had begrepen dat hij dan nog een keer getest moest worden. Of heb ik dat verkeerd begrepen. Kimo is verder niet ziek of zo wel ondeugend.
Als hij op alles getest is en niet met andere vogels in contact is geweest dan zou die niet Nasr 6 maanden getest hoeven te worden. Heeft de va hier een reden voor gegeven
Va heeft geen reden gegeven. Gaf aan dat dat verstandig is.
Kimo wil ik ook gechipt hebben voor hij naar zijn logeer adres gaat.
Zal de va vragen of het echt nodig is.
Comment