Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Design buitenvoliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hallo

Als ze het eenmaal weten en met die matten kunnen ze het wel slopen maar als je het afwerkt met trespa dan is het denk ik wel te doen(binnenzijde)

Comment

Dit is even leuk om te posten!......

De bouw van de voliere is goedgekeurd,... en wel tot 2.50 hoog!
      tjonge, tjonge wat zal ik lekker slapen vannacht....

Comment

Hallo

Hey dat is mooi nieuws zeg super dus je kan lekker aan de slag

succes

Gr Remon

Comment

Gefeliciteerd! Dat zullen Luna en Pablo leuk vinden

Comment

Hey wupzie en Hummel.... dank je wel!

Het is nu prachtig weer en helaas zijn de ara's (dit jaar) niet gewiekt,...shit... nu maar snel bouwen en hup het zonnetje in..
            Ik heb heerlijk geslapen trouwens!

Comment

Ik ben al benieuwd naar het eindresultaat
              Wanneer denk je dat het klaar zal zijn ?

Comment

ik heb vandaag alle materialen gehaald,.. pffff de kosten vielen toch weer ff tegen!
                Staatsbosbeheer zit hier 100 meter verderop en die hebben polsdikke wilgentakken in mijn tuin gedonderd,... en de tuinder van hier 'n appelboom.... nou ik mag niet klagen over deze vriendelijke mensen hiero!

Volgende week ga ik starten! en uiteraard plaats ik foto's...

Comment

Nou de eerste palen staan,... ik begin mij alleen zorgen te maken over de sterkte van de lassen van het gegalvaniseerde draad,.. mijn groenvleugel is in staat om een musketonhaak te molesteren.....
                  Ik moet de matten denk ik terug gaan brengen en zeker iets sterkers zoeken in de maat 5.0x5.0.... De ararauna pop is veel minder sterk in het "slopen"

maar als ik de ruimte zie die nu is afgebakend door de hoekpalen dan krijg ik een volle glimlach.... als ze dit niks vinden, dan pak ik de luchtbuks ehehehe

mmmm sterke matten of toch Esafortgaas?
                  de matten van handelsonderneming vogel in berkel en rodenrijs zijn te zwak voor hem!

Comment

Ben erg benieuwd hoe je voliere eruit komt te zien!!!
                    Beter dat ze de takken al in je tuin gooien scheelt weer zoeken
                    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
                    sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

wat een werk,.. ik ben een vermogen kwijt aan schroeven en beugeltjes...... mijn god!
                      Ik heb een Natuurbroedblok in bestelling bij Wim Jansen te Rhenen,... de ara's zijn al een jaar aan het rommelen met elkaar......

Nu moet ik nog een stevige toegangsdeur regelen,... aluminium deur + kozijn?
                      Ik heb ondertussen van die aluminium volieres bekeken bij andere,.. ik ben zoooo blij dat de mijne anders word..

Nu het staat is 3 x 4 meter 240 hoog zo gek nog niet,... nu nog even afbouwen!
                      (de buren helpen mij in plaats van klagen of bang wezen voor overlast,.....pfffff daar ben ik zo blij om!)

Comment

Ja, een volière bouwen kost veel geld. Maar hey, eens ze er zal staan zal je daar niet meer aan denken. Je zal alleen nog zien dat het mooi en goed is en dat je ara's het er fijn vinden

Niet vergeten foto's te nemen Het is later voor jezelf fijn er nog eens naar terug te kunnen kijken. En voor anderen kan het leerrijk zijn

Comment

Waarom ben je zo blij dat de jouwe anders word ???
                          Chester en Samba
                          Yoda en Navy

Comment

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik aluminium netter vind dan van alles door elkaar, maar ieder zijn keuze.
                            http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Nou ik ben blij dat ik uiteindelijk niet voor zo'n aluminium geheel heb gekozen,.. nu alles staat (met het frame van Ozebé) met uiteraard het doorvoeren van dezelfde materialen is het voor ons een heel verschil dan zo'n grijze voliere.... maar idd ieder zijn smaak!

Ik kom nu wel een stuk hoger uit qua prijs maar "mijn" oog wil ook wat hahaha!

Nee serieus,... ik zal vandaag even wat foto's maken het is echt prachtig!

Comment

Dit is tot nu toe het resultaat,.. de achterwanden zijn van trespa met houtstructuur.
                                Morgen ga ik het dak erop maken......

Mijn armen zijn pijnlijk van al dat boren en schroeven,..

Nou,... wel mooi toch?
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X