Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De ara en de vijver, en meer..graag jullie meningen en suggesties.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hallo

    Onze Caique's zijn allebei wel eens een keer of 2 in onze vijver terecht gekomen, als ze buiten zijn is er wel altijd toezicht, die van ons spreiden hun vleugels en trappelen met hun poten tot ze grip hebben aan beplanting of een rots, ze vinden het niet echt leuk maar weten zich wel zelf in veiligheid te brengen.
    Maar goed dat is geen garantie dat het niet mis kan gaan, je droom tot realiteit maken is echt geweldig ben dan ook benieuwd naar de foto's.

    groet Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
      Dit is echt ik heb wel vaker een foto van zwemmende ara's gezien.
      Hoopgevend iig.

      zo ineens schiet me wat anders te binnen. de kans op verzuipen is 1 ding om me zorgen over te maken..maar zoals gezegd zal het ook drinkwater zijn..

      De vijver krijgt een 3-kamer biofilter, UV filter en de hele rataplan. Het moerasgedeelte met planten (waar ze wss het meest zullen rondhangen) doet wat zuurstof en extra zuivering in het laatje.

      Watergedragen ziekten..hoe vatbaar zullen ze er eigenlijk voor zijn?Normaal gesproken weet een wild dier wat ie wel en niet kan drinken..maar met huisdieren is dat andere koek..Zo zuiver als het water voor vissen kan zijn, zoveel ellende kan er nog inzitten voor andere dieren..iemand enige weet hierover?

      ps. ben een dagboek begonnen https://www.papegaaienforum.nl/entry....ijf-in-aanbouw
      Ik ben naarstig opzoek naar de camera! is zoek geraakt tijdens mij andere grote hobby karpervissen hehe..fotos komen deze avond nog.

      Comment


      • #18
        Dag Joep,ten eerste sucses met jouw droom, ik hoop dat hij te realiseren is in de toekomst.

        Een oude vogelvriend die ik nu jammer genoeg uit het oog ben verloren heeft in het verleden ook gewoon een weliswaar kleine,maar toch wel vijfer door zijn vollieres gehad,hij had oa ara,s,(glvlgl plus blgl en andere.

        Zijn foto,s zijn er helaas niet meer op de desbetreffende site ,dit als bewijs,maar dat is dus mijn inziens best mogelijk hoor,een gezonde natuurbroedvogel kan wel een stootje hebben,althans ,dat hoort zo te zijn,nogmals veel sucses en misschien is het een idee om ook eens aan kaapse papegaaien te denken,dat zijn interessante vogels voor zo,n project EN leuk.

        Gr Kees.
        Ps,als ik er op de een of ander manier nog achterkom waar die foto,s staan laat ik het jou weten.

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
          geript van het www een zwemmende ara.

          ?????????????? kunnen vogels echt zwemmen????????????????????????????????????????
          He ik probeer alleen maar te helpen en advies te geven. Maar ik weet ook niet echt alles

          Comment


          • #20
            Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen om wat foto's in het dagboek te plaatsen. https://www.papegaaienforum.nl/entry....ijf-in-aanbouw

            Comment


            • #21
              Hoii,

              Ik zie (nog) geen foto's, misschien ligt dat aan m'n iPad, zal het straks ff op de pc proberen

              Fijne jaarwisseling
              http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

              Comment


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door robinschaft Bekijk Berichten
                Hoii,

                Ik zie (nog) geen foto's, misschien ligt dat aan m'n iPad, zal het straks ff op de pc proberen

                Fijne jaarwisseling
                firefox en Internet explorer ziet ze wel iig.
                en van hetzelfde natuurlijk!

                Edit door Stefan118:
                Het album was Privé. Ik heb deze openbaar gemaakt zodat deze ook via uw profiel te bekijken is.

                Comment


                • #23
                  Ik zie helaas ook geen foto's, niet met IE en niet met Firefox

                  Comment


                  • #24
                    Hallo,

                    Hier zie ik ze wel,maar ze staan wel in zijn dagboek dus.
                    ik weet niet alles maar doe mijn best

                    Comment


                    • #25
                      Vogels kunnen zeker wel zwemmen. Alhoewel van echt zwemmen geen sprake is maar ze blijven drijven en dan waden ze met hun vleugels naar de kant. Als de vijver niet te groot is en geen steile kanten bevat zou ik me er niet teveel zorgen over maken.

                      Mijn woestijnbuizerd is ook wel eens in de sloot gedoken. Zwom gewoon naar de kant.....

                      Comment


                      • #26
                        Ennn ben wel benieuwd of er nog vorderingen zijn ???
                        Chester en Samba
                        Yoda en Navy

                        Comment

                        Ads onder in topics

                        Collapse

                        Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                        Working...
                        X