Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Muziek bij de vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek bij de vogels

Hoi hoi
    Ik had het gister even met iemand over onze chester en hij had het er over dat hij muziek (hij had zelf dus oerwoudgeluiden) had bij de vogels.
    Ben wel benieuwd of jullie dit ook doen en met welk doel, wat zet je dan op en werkt het ?

Groetjes Erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

als er hier niemand thuis is zetten we gewoon de radio zachtjes aan,
    oerwoud geluiden heb je toch al met al die vogels hier, haha
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

hallo erika,

ja die oerwoud geluiden ik weet wie je bedoeld en moet zeggen was ook wel rustgevend dus maar bij somige vogels die bij jan zaten had het geen invloed want die gingen tekeer toen wij er waren maar ja die waren ook in broedstemming.

en het gebruik van radio is in het kwekers wereldje niet ongewoon dus en dan vooral bij mensen die ook tentoonstelingen doen de vogels raken dan door het geluid van de radio vooral gewent aan andere geluiden en zouden daar door rustiger zijn tijdens de keuring en de show.

of er nog meer positiefe kanten zitten aan het aan hebben van de radio heb ik geen ervaring mee al zijn er div vogel huiskamer bezitters die het doen en daar wel over tevreden zijn.

wij zelf hebben geen radio aan niet bij de kweekvogels maar ook niet in de huiskamer dus.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Ik heb een CD met vogelzang. Erg mooi om op de achtergrond op te hebben staan met het idee dat die krijsers bij ons wat mooier zouden fluiten. Maar helaas, het mooie gefluit werd hier enorm overstemt met het zo hard mogelijke en meest lelijke gekrijs wat er uit zo'n beestje kan komen. Geen succes dus.

Maar voor de rest vinden ze hier muziek wel leuk. Vooral als ik lekker meezing en 1 woord vervang door Phoenix, nou dan is meneer helemaal in de zevende hemel!
        Wil ik de heleboel hier stil hebben dan zet ik radio 4 op, na 5 minuten zitten ze alle twee op 1 pootje te pitten.

Emily
        PHOENIX KAREL

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X