Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rode pepers????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rode pepers????

bij de dierenwinkel zijden ze dat papegaaien dol zij op rode pepers???
    dat is toch verschrikkelijk heet??
    eveline croky

Ja voor de mens maar niet voor de gaai. Gedroogd zijn ze een echte versnapering.

Comment

Je weet meteen wanneer je gaai aan de pepers heeft gezeten zodra hij/zij kusjes komt geven.
      Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

Comment

Hier zijn ze ook dol op gedroogde pepertjes. Als ze iets niet willen eten doe ik er ook vaak wat cayennepeper op. Vinden ze heerlijk.
        Groetjes,
        Chantal, Peach & Duuk

Comment

Mijn ervaring is dat de vogels het liever vers hebben,uiteraard zoals met alles ,met mate.

gr Kees.

Comment

bedankt!!!!!! voor de reacties hezojuist verse rode peers gekocht en hij vind ze geweldig

deze week krijg ik de uitslag van de dnatest
            eveline croky

Comment

er ontbreken wat letters in mijn bovenstaand bericht

mijn latop vertoond nare kuuren
              eveline croky

Comment

ik gebruik regelmatig cayennepeper in kleine gaaiengerechtjes, rijst, pasta, muesli gekookt.... en daar een flinke dosis cayenne op.
                Kan geen kwaad en zij vinden de pikante smaak geweldig, ze gaan er van pinnen met hun ogen, en laten duidelijk horen dat het lekker is. :-)
                hetzelfde geldt voor de straffe smaak van look.
                http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
                Papegaaienpsychologie:
                Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
                http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Dag allemaal,nog even voor de duidelijkheid, ik geef dus alle soorten maten en kleuren van bv madame janet, tot noem maar op,maar wel altijd met mate en op z,n tijd,dus niet dagelijks.

gr kees

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X