Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chico de groenvleugelara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • chico de groenvleugelara

    hallo

    wie heeft er ervaring met palnoot ollie
    en waar ken ik het hallen

    mvg chico en jacco

  • #2
    Hallo,

    ik geef onze gaaien ofwel 2x per week een half theelepeltje palmolie , de ara's zijn er gek van , of wel geef ik ze een palmnoot .
    De olie kan je onder het eten doen , maar ik laat ze het zelf uitlepelen ,wanneer ik de pot nog maar neem ,zitten ze al ongeduldig te wachten tot ze het lepeltje mogen aflikken .
    De palmolie en de palmnoten haal ik bij Dieca , Lorre en co zal ze ongetwijfeld ook wel hebben .
    groetjes
    tel wat je hebt , niet wat je mist .

    Luna , Zazou Yara Charlie

    en Christel

    Comment


    • #3
      hallo

      ik heb gevonden waar ik de palmnotten kan hallen in
      amstelveen
      bij pets-place
      1kg voor 15.00 euro
      en nu nog de palmolie zoeken
      mvg chico 17 wk oud

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door lourentia Bekijk Berichten
        8<
        en nu nog de palmolie zoeken
        Kijk daarvoor eens bij de reformwinkels of hoe je die dingen noemt.
        Ik heb het onlangs in ons klein dorp (dat wél een reformwinkel heeft, nah) gevonden maar vond het er nogal raar uitzien.
        Daarnaast stond dan zo'n pot kokosolie (vet eigenlijk dat smelt bij ca 37°C) te blinken. Je kon de Bounty al proeven door er naar te kijken.

        Mijn witkuif luste geen eivoer (gold pateé) en door met gepelde zonnepitten (nee, niet zelf ) een beetje vet af te schrapen en in het eivoer te gooien, bleef er heel wat eivoer aanhangen.
        Nu is het eivoer het eerste (zonder toevoegingen) waar ze met haar kop in duikt.
        Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

        Comment


        • #5
          Bij de toko's verkopen ze ook palm olie, en daar is het een stuk goedkoper. Neem aan dat het hetzelfde is, er staat op de fles: 100 % pure rode palm olie.

          Comment


          • #6
            hallo ik ga dan even kijken bij de toko's voor de palm olie
            al vast bedankt
            en hoe veel mag ik geven van de palm olie,

            mvgr:lourentia en chico en jacco

            Comment


            • #7
              tip koop je produkten bij de vogelkelder in den-haag, ik bestel altijd online, is goedkoop en je krijgt altijd leuke kadootjes extra... ze hebben daar zoveel!!!

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X