Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

live cam BlauwGele Ara met jongen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • live cam BlauwGele Ara met jongen.

    Hallo,

    Via de mail kreeg ik volgende link gestuurt.

    http://www.ustream.tv/channel/aramacaw


    Ik heb net even gekeken en mocht aanschouwen hoe de jongen gevoerd werden.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

  • #2
    Bedankt Henk, dit is super!!!
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

    Miriam & Nico sigpic

    Comment


    • #3
      En daar zitten pap en mam dan naast elkaar te wachten.

      Mooi gezicht!

      Comment


      • #4
        Wat leuk zeg bedankt voor de link
        Liefs Trixie en

        Comment


        • #5
          Hoe kun je zelf eigenlijk zoiets maken?
          En moet daarvoor de pc indezelfde ruimte als bij de parkieten
          en moet de pc ook aanstaan hiervoor?

          Comment


          • #6
            De PC hoeft niet in de zelfde ruimte te staan.
            Sterker nog, dat raad ik ten zeerste af ten behoud van je pc (Stof, zand, vogelpoep....)

            Wat je nodig hebt, is een webcam en een PC met internet aansluiting.

            Nu zijn er al een tijdje hele leuke webcams op de markt die draadloos zijn.
            Of een webcam via ethernet (LAN kabel)
            Waarschijnlijk kun je die via software wel rechtstreeks op je router aansluiten en zonder PC laten uitzenden.

            Als dat niet kan, dan moet je PC dus inderdaad aan staan als je aan het broadcasten (uitzenden) bent.

            Ook moet je natuurlijk nog een account aan maken op een website die het broadcasten ondersteund.
            Die zou je kunnen vinden via een google zoekopdracht (live webcam broadcast of iets dergelijks).

            De webcam moet je dan natuurlijk wel ophangen bij de vogels...

            Comment


            • #7
              Ik heb wel webcam liggen, maar die is gewoon met draad.
              En mijn pc heeft internet, via een kabel.
              Wat bedoel je overigens met webcam via ethernet?
              Snap het nog niet helemaal, maar heb al wel kanaal gemaakt bij Ustream site

              Comment


              • #8
                Heel mooi om te zien,bedankt voor de link

                Gr.Arie

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan118 Bekijk Berichten
                  De PC hoeft niet in de zelfde ruimte te staan.
                  Sterker nog, dat raad ik ten zeerste af ten behoud van je pc (Stof, zand, vogelpoep....)

                  Wat je nodig hebt, is een webcam en een PC met internet aansluiting.

                  Nu zijn er al een tijdje hele leuke webcams op de markt die draadloos zijn.
                  Of een webcam via ethernet (LAN kabel)
                  Waarschijnlijk kun je die via software wel rechtstreeks op je router aansluiten en zonder PC laten uitzenden.

                  Als dat niet kan, dan moet je PC dus inderdaad aan staan als je aan het broadcasten (uitzenden) bent.

                  Ook moet je natuurlijk nog een account aan maken op een website die het broadcasten ondersteund.
                  Die zou je kunnen vinden via een google zoekopdracht (live webcam broadcast of iets dergelijks).

                  De webcam moet je dan natuurlijk wel ophangen bij de vogels...
                  1: Pc staat in de woonkamer, en vogels in de slaapkamer (huis is maar 35m2 en 1 verdieping)
                  2: Webcam heb ik als het goed nog wel ergens. Zoniet maakt het uit wat voor webcam ik dan koop? (liefst een normale voor weinig geld)
                  3: Heb ik inderdaaf ff naar gekeken maar kom ik nog niet echt uit
                  4: Hoe doe ik dat via ethernet? (enige waar ik ben achtergekomen is dat webcam op router aangesloten moet)
                  5: Hoe moet ik dat dan doen??? (liefst met uitleg erbij(A))
                  Verder heb ik een account en kanaal aangemaakt(deze werkt alleen nog niet)
                  Uiteraard komt de webcam bij de vogels
                  Alvast bedankt voor de hulp, wil er graag mee verder

                  Comment


                  • #10
                    Antwoord op punt 2: Een normale (USB) camera gaat waarschijnlijk niet goed werken.
                    USB kabels hebben een enorm qualitijds verlies en na +/- 7 meter kabel heb je zeer grote kans op stotteringen in het beeld, tot stilstaan aan toe.

                    Antwoord op punt 4 en 5: Klopt, een ethernet camera sluit je aan via de LAN of via je router.
                    Vraag aan de winkelier wat voor software er bij zit, en of deze camera als "stand alone" kan werken (oftewel, zonder PC die aan moet staan)
                    Hier kan ik je niet bij helpen, daar er diverse camera's zijn, en diverse soorten software.

                    Mijn advies:
                    Ga naar een goede computer winkel die de camera's ook daadwerkelijk heeft liggen.
                    Deze kan je er meer over vertellen wat je het beste kunt doen, als jij maar zegt WAARVOOR (live streaming) en HOE (in een stoffige omgeving) je hem gaat gebruiken.

                    Comment


                    • #11
                      Ik kom nog even zeggen dat ik het geweldig vind.
                      Liefs Trixie en

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse

                      Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

                      Working...
                      X