Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voliere!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • voliere!!!!!!!!!!

    hoi,
    kan iemand mij zeggen wat de beste afmetingen zijn voor een volière en nachthok voor alle soorten ara's groot of klein om te kweken?
    zeker voor een hyacintara
    alvast bedankt.

  • #2
    Hyacintara's hebben een hele grote voliere nodig! Ik weetniet precies hoe het zit voor de kweek....
    Wij hebben nu een binnenvoliere voor onze 2 ara's van 2.60 meter lang, 1.30 diep en 2.40 hoog. Van het voorjaar gaan we een buitenvoliere maken van 7 en een halve meter lang en 2 meter breed.
    Diesel en Balou


    x Harley en Izzy

    Comment


    • #3
      bij ons zijn de afmetingen voor de dwergara binnen2x1.25x2 buiten 4x1.25x2.5 voor de grote ara binnen 2x2x2 en buiten 4x2x2.5 en dan heb ik ook nog voileres van 3x2x2.5 en 4x1.5x 2.5 en van 6x2x2.5 zijn allemaal met vergunning gebouwd.dus vraag ook even bij je gemeente wat wel en niet mag.

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de tip! We hebben wel nagekeken of we een tuinhuis neer mogen zetten zonder vergunning en dat mag.. Om het nachtverblijf in te maken. Maar voor de voliere heb ik helemaal niet aan gedacht maar misschien mijn vriend wel.... Ik zal dat straks eens even aan hem vragen of hij daar al naar gekeken had of dat hij dat anders even wil uitzoeken. Ik laat nog wel weten wat daar uitkomt.
        Diesel en Balou


        x Harley en Izzy

        Comment


        • #5
          Ik heb het net even gevraagd maar hij had het al helemaal uigezocht en we mogen ook de voliere zonder vergunning bouwen! Gelukkig maar, dan krijgen we daar geen problemen mee :-)
          Diesel en Balou


          x Harley en Izzy

          Comment


          • #6
            perfect .

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse

            Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

            Working...
            X