Ik wil gaan kweken met ara's maar kan er heel weinig over vinden.Ik ben nu een kweekvoliere aan het bouwen van 4 m lang 2 m breed en 2 m hoog met een nachtverblijf van 2x2 m.Als dit klaar is moeten er natuurlijk vogels komen.zo worden er wel koppels aangeboden meestal door het stoppen met de hobby of zo iets.Ik heb daar mijn bedenkingen bij vooral omdat je een goed bewezen koppel niet gemakkelijk weg doet.Dus heb ik besloten om zelf te gaan koppelen.Mijn vraag is:
Op welke of tot welke leeftijd kan men het beste blauw gele ara's koppelen zodat je een goed broedkoppel hebt?
Heeft iemand nog een titel van een goed boek over het kweken met ara's?Ik kan er bijna niks van vinden.
Of wellicht dat een kweker van het forum me een beetje verder kan helpen en dat ik eens langs ga?
Op welke of tot welke leeftijd kan men het beste blauw gele ara's koppelen zodat je een goed broedkoppel hebt?
Heeft iemand nog een titel van een goed boek over het kweken met ara's?Ik kan er bijna niks van vinden.
Of wellicht dat een kweker van het forum me een beetje verder kan helpen en dat ik eens langs ga?
Comment